Opslag van Besturingssysteem en programma's versus opslag van documenten, foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Vervloet

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Mijn nieuwe computer heeft twee HDD's een SSD waarop het besturingssysteem met updates en geinstallerde programma's, worden opgeslagen. Op de HDD van 1TB wordt de overige opslag zoals documenten en afbeeldingen opgeslagen. Het besturingssysteem is zo geconfigureerd dat ik voor het opslagen de desbetreffende HDD moet selecteren. Hoe moet ik dat doen ?

Ik wil geen mappen verplaatsen. Ik wil dat wanneer ik documenten ga opslaan die terecht komen in de map mijn documenten op de HDD van 1TB.

Wat je dan moet doen, is dus de locatie van "mijn documenten" verplaatsen zoals omschreven in de link. Alles wat je dan onder mijn documenten opslaat, wordt dan automatisch op de 1TB HDDD gezet, omdat dat dan de standaard opslaglocatie is geworden ;)

K1pje, ik heb die link helemaal door genomen, ideaal maar niet eenvoudig. Is er geen eenvoudiger wijze via " opslaan als" of " knippen " en "plakken" ? besturingssysteem Windows 8.1

Niet dat ik weet helaas, maar misschien weet iemand anders nog wel iets?

Ik ga de link nog eens grondig doorlezen misschien lukt mij wel. Al vast bedankt voor uw hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan