opslaginitialisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gabriel1949

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Beste lezers,

Wie weet wat bovenstaande betekend dus opslaginitialisatie en dan staat er achter (fout 2)

Er zit plm 32 GB op zowel C als B

Plots is hier ook Babylon (orginele versie door onbruikbaar.

Ik kan het niet thuisbrengen waar iets fout is gegaan of het zou aan de 2 stick moeten liggen waarvan een een U3 is en de ander een gewone van 4 GB met Wampserver maar hier ben ik verder nog niet aan toe gekomen

Hopende dat iemand weet wat dit kan zijn
Met vriendelijk groeten
En alle lezers en gebruikers een prachtig uiteinde en vooral een 2009 met veel geluk en vooral gezondheid.

Een vagere vraag als deze ben ik nog weinig tegengekomen...

- wanneer zie je 'opslaginitialisatie', als je wat doet?

- "Plots is hier ook Babylon (orginele versie door onbruikbaar." -> Wat bedoel je hier in vredesnaam mee?

- 2 stick? Je bedoelt 2 USB sticks? Waarvoor gebruik je die?

Helaas hebben we geen kristallen bol waarin de antwoorden op dit soort vragen te lezen staan...

Nee helaas geen glazenbol

Het geheel is begonnen op plm 15 december.

gelijk met opstarten verschijnt de foutmelding opslaginitialisatie
Nooit eerder gehad.

Het vertaalprogramma deed het zins de plm 15 a 20 ook niet meer, en wat niet, je krijgt hem niet open.
Heb het bedrijf BaBylon ook al gemailt maar die snappen het ook niet daar het nog maar een jaar oud is.

Sticks gebruik ik niet maar laat ze erin zitten ter verkoming van vermissing en ergens begin ik het vermoeden te krijgen dan het misschien wel eens een van de 2 kan zijn. Want Wampserver is zins kort vernieuwd en heb ik op die stick gezet.

Dit was wat ik me nog herinner

Opslaginitialisatie mislukt fout2 krijg ik ook als Babylonbericht

beste mensen,
ook ik kan van vandaag Babylon vertaal programma niet meer gebruiken. Krijg ook in een venstertje de mededeling dat de 'opslaginitialisatie mislukt' is en ook 'fout2
als mededeling. Wie kan helpen???
Alvast bnedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan