• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opslaglocatie veranderen en optimaliseren cmdbutton

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJDaudey

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2017
Beste

ik wil graag een aanpassing en ik kom er niet uit hoe

in de sheet "verkoop" heb ik een cmd button 'nieuw jaar' gemaakt zodat als het jaar om is mijn programma helemaal leeg word gemaakt voor het nieuwe jaar, deze moet worden geoptimaliseerd

in de sheet "Forever" heb ik een cmd button 'opslaan als pdf' en deze opslaglocatie moet worden aangepast(als ik klik op 'nieuw jaar') in VBA en er moet een nieuwe map worden aangemaakt met het huidige jaartal
kan iemand mij hiermee helpen?

vr gr Jan-Jaap

Bijlagen

Wat ik heb gedaan:
- Jaartal van de datum van de factuur geplukt (Cel D15)
- Check ingebouwd of dat jaar al een map heeft en zo nee, maakt ie de map 'Facturen <jaartal>' aan.

Bekijk bijlage BOEKHOUDING 2018 zz.xlsm

Wat je precies wil optimaliseren en doen met de knop 'nieuw jaar' is me vooralsnog een raadsel...

Beste ZiGZaG37

dankjewel voor deze oplossing
en een toelichting op de andere vraag.

ik wil in een tabel alleen de waardes van een kolom kopieren naar een ander kolom in die tabel, het gaat om de tabel in de productlijst.
heel simpel alleen zodra ik dat toevoeg aan mijn button dan werkt het niet meer. dus er gaat wat fout maar ik weet niet wat
als ik op mijn Button(Nieuw Jaar) klik dan gebeurt er het volgende.

kopieren van de kolom G naar M in de tabel van de productlijst. (alleen de waardes)
factuurnummer naar 1
en er worden een aantal tabellen leeg gemaakt op verschillende sheets

vr gr Jan-Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan