opslaglocatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
hoi

ik gebruik bleustacks app player om apps op mn pc te draaien

ik heb gtunes musicdownload erop en een liedje gedownload maar ik vraag me af waar hij de mp3 opslaat

als ik in de instellingen van de gtunes app kijk kan ik alleen een download locatie uitzoeken die op een sd staat : mnt/bla/bla

dus ik kan niet instellen :D: muziek maar als ik de pc uit en aan zet staat mijn mp3 wel nog in de gtunes app en kan ik het nummer gewoon afspelen

dit betekend volgens mij dat de mp3 wel ergens is opgeslagen

maar mijn brandende vraag is waar?

wie heeft hier ervaring mee ? alvast dank!!

simpel idee,

download een filemanager app. dan kun je er volgens mij in.

een briljant idee !!

maar...

ik kom inderdaad in een android mappen systeem tegen maar kan de file daar alleen aanklikken en dan word ie afgespeeld.

echter mijn doel is om deze op mijn usb stick voor in de auto te zetten en daarvoor moet ik m kunnen kopieren en dat kan dus niet vanuit bluestacks of de gtunes app

:rolleyes:

miscien moeilijk maar

dit werkt mischien , download dropbox (online bestanden opslag - gratis) druk in de dropbox app op uploaden en dan ga op je pc naar dropbox.com (dus in je browser in windows) en download daar het bestand.

EDIT:

kijk eens in de:

C:\Program Data\Bluestacks\Android

map miscien staat daar de sdkaart.

Laatst bewerkt:
hoi

in de bleustacks map zit niks waar ik iets mee kan (had ik al gekeken)

dropbox is misschien een optie maar das eigenlijk niet wat ik wil (te omslachtig)

ik heb gtunes ook op mn samsung s3 en ik kan op die manier ook wel de mp3 eerst vanuit de s3 naar mijn pc laden en dan weer naar usb-stick maar das niet handig voor mij..

vandaar de vraag..

kan je geen programma voor windows gebruiken volgens mij zijn er genoeg, en ik kan ook niet vinden op internet waar daatwerkelijk de sd kaart staat. ik ga nog even zoeken maar op bijna geen enkele site staat dat.

Dus je wil weten waar die mp3 staat op de pc? Waarom zoek je dan niet op .mp3 in Windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan