• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opsomming van Dynamische lijst namen

Status
Niet open voor verdere reacties.

VonSun

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Dames en Heren,

Ik ben bezig met het opzetten van een Excel document om wedstrijdstatistieken van een van mijn teams bij te houden. Mijn uitgangspunt hierbij is om een sheet te maken die ik meerdere malen kan gebruiken en daardoor zo interactief mogelijk is.

Een van de onderdelen hiervan is het teammanagement. Elk team kent een andere samenstelling en aantal spelers/speelsters. Bijgevoegd aan dit bericht is mijn de excelsheet "teamverwerking helpmij" met daarin de volgende onderdelen:
  • Algemene teamgegevens - Hier worden alle gegevens met betrekking tot het team verwerkt, inclusief de te spelen posities.
  • Teamindeling (formules) - Op basis van de gegevens ingevuld in het eerste tabblad komt hier een overzicht te staan van alle spelers gesorteerd per positie. (Namen mogen vaker voorkomen als op meerdere posities wordt gespeeld)
  • Database - Dit tabblad geld als database voor mogelijke lijsten en wedstrijdgegevens.
Wat ik nu graag zou willen is een opsomming van de namen uit het tabblad "Teamindeling (formules)" in een kolom. Ik kom hier niet uit omdat de lijst namen per positie kan verschillen van lengte (hij is dynamisch), maar de opsomming wil ik graag onder elkaar. Ten behoeve van de vraag heb ik fictieve namen toegevoegd en posities bepaald en daarnaast in de excel aangegeven wat het bereik van de formules moet zijn en wat de gewenste output is. Dit is allemaal te vinden in het tabblad "Teamindeling (formules)".

Mocht de probleemstelling niet duidelijk zijn of als er andere vragen zijn dan hoor ik het graag,

Met vriendelijke groet,

Lars

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan