Flightcase
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2013
- Berichten
- 133
Ik heb 2 bestanden toegevoegd.
Het eerste noemde ik Thisworkbook, omdat het de werkboek is waarvan ik vertrek
Het andere noemde ik wbnew omdat dit de nieuw gecreerde werkboek is.
Thisworkbook telt 15 kalenderdagen (de tabbladen ook zo benoemd) + daar staan ook alle namen op vermeld van de arbeiders (ook steeds voor 15 dagen)
Omdat ze niet altijd dezelfde jobs doen kan dit dagelijks veranderen.
In het werkboek wbnew heb ik een voorbeeldje gemaakt van hoe dit eruit zou dienen te zien.
Op het moment zoek ik enkel een manier om PER ARBEIDER een opsomming van de gedane posten te verkrijgen (van de 1e tem de 15e vd maand), "zonder" dat deze hier 2 keer op vermeld worden.
Dus ik zoek in dit werkboek kolom B15:B46 de oplijsting te kunnen zien zoals het voorbeeld aantoont.
De uren dat dienen te verschijnen per post ga ik later proberen met excel te laten gebeuren.
Voorlopig ben ik al geholpen als kolom B kan gerealiseerd worden
Deze vraag is een onderdeel van een andere vraag gepost op Stack, maar daar is het pad doodgelopen wegens de complexiteit.
Ik heb intussen wel al oplossingen gevonden voor verschillende knelpunten (mede door het verkregen advies voor lectuur), maar wil dit uiteenrafelen anders geraak ik nooit tot een oplossing.
zie :
http://stackoverflow.com/questions/29478394/extract-data-from-excel-workbook-with-specific-procedure-to-report-sheet
mijn werkboeken vind u in bijlage:
thisworkbook:
https://app.box.com/s/3r1cchjgt57pt6k2cwo9pmtsyxkn0gm3
wbnew:
https://app.box.com/s/p1qng1q8d53qjrbwmdnogx77hbc7y1av
K hoop niet dat dit bericht verkeerd aankomt
Het eerste noemde ik Thisworkbook, omdat het de werkboek is waarvan ik vertrek
Het andere noemde ik wbnew omdat dit de nieuw gecreerde werkboek is.
Thisworkbook telt 15 kalenderdagen (de tabbladen ook zo benoemd) + daar staan ook alle namen op vermeld van de arbeiders (ook steeds voor 15 dagen)
Omdat ze niet altijd dezelfde jobs doen kan dit dagelijks veranderen.
In het werkboek wbnew heb ik een voorbeeldje gemaakt van hoe dit eruit zou dienen te zien.
Op het moment zoek ik enkel een manier om PER ARBEIDER een opsomming van de gedane posten te verkrijgen (van de 1e tem de 15e vd maand), "zonder" dat deze hier 2 keer op vermeld worden.
Dus ik zoek in dit werkboek kolom B15:B46 de oplijsting te kunnen zien zoals het voorbeeld aantoont.
De uren dat dienen te verschijnen per post ga ik later proberen met excel te laten gebeuren.
Voorlopig ben ik al geholpen als kolom B kan gerealiseerd worden
Deze vraag is een onderdeel van een andere vraag gepost op Stack, maar daar is het pad doodgelopen wegens de complexiteit.
Ik heb intussen wel al oplossingen gevonden voor verschillende knelpunten (mede door het verkregen advies voor lectuur), maar wil dit uiteenrafelen anders geraak ik nooit tot een oplossing.
zie :
http://stackoverflow.com/questions/29478394/extract-data-from-excel-workbook-with-specific-procedure-to-report-sheet
mijn werkboeken vind u in bijlage:
thisworkbook:
https://app.box.com/s/3r1cchjgt57pt6k2cwo9pmtsyxkn0gm3
wbnew:
https://app.box.com/s/p1qng1q8d53qjrbwmdnogx77hbc7y1av
K hoop niet dat dit bericht verkeerd aankomt

Laatst bewerkt: