Opsomming

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Heb een lijst van ongeveer 190 en uitgerekend nr 171 staat er cursief op, het nummer dan. Tekst erachter is gewoon, wat ook de bedoeling is.

Begrijp er niets van, heb verder niets bijzonders gedaan aan opties o.i.d.

J.

Als je dat nummer 171 selecteert en op ctrl+i drukt, is het dan weer goed? Nee, haal dan even 171 weg en typ het opnieuw goed in.

Selecteer alles (inclusief het einde alineateken helemaal aan het eind) en klik 1x op cursief en daarna nog 1x op cursief. Nu zou het goed moeten zijn.

Het zou zo simpel kunnen zijn, ware het niet dat het om referenties gaat waarin gewoon en cursief voorkomt, echt monnikkenwerk, met punten, komma's, wetenschappelijke blahblah etc. Dus ik moet er niet aan denken dat ik straks die 171 wel goed krijg, maar de rest van de teksten en anders uit gaat zien.

Ik ga het in de loop vd middag uitproberen op een nieuw bestand (copy/paste) en laat het jullie weten, of het wel/niet mis gaat.

Megabit: die 171 kan ik toch niet selecteren, het nummeren gebeurt automatisch..

Thanks voor jullie response iig.

J.

Waarom copy, paste ?

Waarom niet terwijl het bestand op scherm staat, "opslaan als" ?

enne, die selectie (inc. dat laatste alineateken!) gaat vast wel lukken. ;)

Zit wat in:o. Maar als je bang bent dat het mis gaat, maak je toch gewoon een back-upje.

Poeh poeh...gelukt! En alles ná en vóór 171 staat er nog precies goed op.

Toch maar eerst veilige weg gekozen en daarna alleen tekst na nr 171 geselecteerd..crtil-i..herhalen ctrl-i.

Thank youuuu....
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan