Ik heb windows xp op mijn comp geinstalleerd, maar als hij opstart blijft hij hangen net voor het windows xp logo zou moeten verschijnen, namelijk op een zwart scherm met linksboven een blinkende cursor. Ik krijg hetzelfde probleem als ik hem in veilige modus wil opstarten. Als ik de harde schijf op een andere comp aansluit, start hij wel op. Dus vroeg ik mij af of dit een hardware probleem is. Ik heb namelijk ook nog een ander probleem: het lijkt of de cdroms geen stroom krijgen???! Als er gewoon stroom opstaat moet ik de cdroms toch kunnen openen? Maar dat lukt niet. Het diskettestation krijgt wel stroom (lichtje brandt) Zou het kunnen dat mijn harde schijf ook geen stroom krijgt? En wat is daar dan de oorzaak van? Ik heb het namelijk ook getest met een andere voeding aan te sluiten en dan heb ik nog steeds dezelfde problemen, terwijl die voeding wel stroom geeft op een andere computer. Ik snap er niets meer van. De computer herkent in de bios trouwens wel de harde schijf (dus die krijgt wel stroom?) maar hij herkent niet de cdroms. Oh ja ik heb ook de kabels van het moederbord naar de harde schijf getest en daar zit het probleem niet. Wie kan mij verder helpen? 
Alvast bedankt,
groetjes
Sofie

Alvast bedankt,
groetjes
Sofie