opstart diskette

• Onderwerp starter Onderwerp starter peetz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

peetz

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Ik heb een netwerk dat goed werkt tussen 2 XP computers. Nu wil ik een 3e computer op het netwerk aansluiten. Dit is een computer met windows 98.

Ik heb nu een opstart diskette nodig voor netwerk wizard. Nu kan je zo'n diskette aanmaken als je een netwerk opzet. Die heb ik niet maar volgens mij kon je nog wel een diskette maken als het netwerk al bestaat. Weet iemand toevallig waar ik in windows XP een wizard netwerk diskette kan aanmaken?

b.v.d.

Gr, Peter

ik denk dat ik dat wel weet,
uhm bij mijn netwerklocaties moet je kijken (startmenu)
daar staat bovenaan een thuisnetwerk of bedrijfsnetwerk instellen volgens mij moet dat daar kunnen zeker weet ik het niet dan moet je een wat meer ervarende member hebben

Als u de wizard Netwerk installeren al hebt uitgevoerd maar nog geen diskette hebt gemaakt, moet u de wizard nogmaals uitvoeren om de diskette te maken. Geef dezelfde netwerkgegevens op als toen u de wizard voor het eerst uitvoerde.

Owkee maar kan ik dan gewoon over het bestaande netwerk schrijven?

Het is gelukt dankje :) nu 98 met XP samen laten werken :(

Geplaatst door peetz
Het is gelukt dankje :) nu 98 met XP samen laten werken :(

dat is nu toch appeltje eitje?
als je hebt aangegeven dat je bestanden en of mappen wilt delen dan is het toch ok?

Ja maar windows XP en windows 98 willen soms nog weleens problemen geven als het om netwerk gaat. Maar het is me gelukt :) alleen de XP's kunnen nu in de 98 alleen de 98 niet in XP. Maar voor nu maakt het nog niets uit want moet nu alleen even mappen overzetten uit de 98 naar XP en daarna gaat 98 er opnieuw op. Dus heb nog genoeg te doen :) bedankt voor je advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan