Opstart ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Goededag,

Ik zoek opstart bestanden van Norton ghost voor een cd-rom, dus niet voor een diskette.

Ik heb nu de nederlandse 8.0 versie maar ik kan eventueel wel naar versie 10 ENG. gaan die heb ik ook, maar probeer al 2x een cd te branden met de bestanden van die 2 diskettes die ik op een andere pc heb aangemaakt en dan alle bestanden in nero voegen en dan als opstartschijf maar nee hij doet het nog steeds niet. Ik zie zogauw ik alles gebrand heb. wel alle bestanden er opstaan van die diskettes.

Maar zogauw ik de pc opstart kan hij een aantal bestanden niet vinden, hij start een gedeelte op maar niet het programma zelf dus. Als ik dir doe dan zie ik dat dus die ghost.exe er niet is terwijl hij wel op de cd staat als ik windows laad en dan lees.

Kan iemand mij hiermee helpen welke bestanden ik moet hebben en hoe.

Gebruik nero 6 en windows xp SP2.
Heb alleen een cdrom speler in me laptop.

Groetjes, Pim

Als je met Nero een opstart-cd brandt, wordt er via een trucje een A'drive gesimuleerd voor de CD (DVD). De bestanden die je buiten de opstartpartitie installeert, hebben de drive-letter ven je cd. Zo zal jed dus de opstart-bestanden in A: terugvinden (ook al is er geen floppy aanwezig), en de rest van je bestanden onder de letter van je CD-drive (vb D/).

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan