opstart herstel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

susan08

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Berichten
3
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen:
Sinds gisteren is mijn laptop(PB easynote tj65) uitgevallen en sindsdien krijg ik bij het opstarten alleen de keuzes opstartherstel en normaal opstarten. Als ik op de laaste klik kom ik alsnog bij opstartherstel, en als ik die uitvoer, kan het geen schijfkopieen vinden, nou heb ik vaak gelezen dat ik dan een herstelcd moet gebruiken of een cd van de windows 7 installatie, beiden heb ik op dit moment niet tot mijn beschikkin, morgen wel. Maar ik heb overigens alleen recovery cds tot zover ik me kan herinneren die ik gemaakt heb toen ik de laptop pas gekocht had(in vista toentertijd) en heb dus daarna een cd van packard bell gehad met een windows 7 update. Is deze update cd wel voldoende, aangezien ik waarschijnlijk alleen nog herstel cds van vista over heb en het liefst weer terug wil gaan naar w7. Mocht die w7 cd voldoende zijn, blijven mijn bestanden nog behouden? Alvast bedankt!
 
Je zult eerst met die recovery cd's aan de gang moeten, en daarna pas de update cd moeten installeren .. Het woord zegt het al: "update cd" .. Dus dan moet er wel iets aanwezig zijn, wat ge-update kan worden ;)

Suc6! :thumb:
 
Ok, bedankt! Weet jij of mijn bestanden etc. Dan nog behouden worden?
 
Nee, je bestanden ben je dan kwijt (eerst een backup ervan maken dus!) ;)

Suc6! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan