Stefanvte
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 aug 2019
Beste helpmij leden,
Ik heb een vraag, waar ik graag hulp bij zou willen hebben.
Bestand met automatische sortering
Ik wil een bestand maken, waar ik op een knop kan drukken. De acties intoets en dat dit direct in een tabel op een volgende tabblad word neergezet, in voorbeeld bestand zit knop op 'Blad1' en het tabel bij het tabblad 'Acties'.
Ik zou dan als de knop ingedrukt wordt een formulier die ingevuld wordt naar voren willen laten komen (zie voorbeeld)
. Vervolgens als ik op Opslaan druk dat het automatisch wordt toegevoegd aan het tabel.
Opslaan knop:
- Is het mogelijk dat er ook nog een mail naar de 'actie houder' wordt gestuurd met 'Er staat een actie voor u klaar!' bijvoorbeeld.
Voor namen om mij te assisteren vul willekeurig maar Piet / Henk o.i.d. in.
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!
Ik heb een vraag, waar ik graag hulp bij zou willen hebben.
Bestand met automatische sortering
Ik wil een bestand maken, waar ik op een knop kan drukken. De acties intoets en dat dit direct in een tabel op een volgende tabblad word neergezet, in voorbeeld bestand zit knop op 'Blad1' en het tabel bij het tabblad 'Acties'.
Ik zou dan als de knop ingedrukt wordt een formulier die ingevuld wordt naar voren willen laten komen (zie voorbeeld)

Opslaan knop:
- Is het mogelijk dat er ook nog een mail naar de 'actie houder' wordt gestuurd met 'Er staat een actie voor u klaar!' bijvoorbeeld.
Voor namen om mij te assisteren vul willekeurig maar Piet / Henk o.i.d. in.
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!