Opstart probleem... 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Golden Fingers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2004
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik zeggen dat ik hier voor de eerste keer ben.
Ik ben op dit moment zwaar gedupeert, de pc waar ik mee draai ben ik nodig bij het verwerken van de reserveringen op onze camping. Na een stroomonderbreking kan ik de pc niet meer opstarten. Krijg een melding; "nav-autprotect kan data-base niet vinden". De cdrom is wel te benaderen... alsjeblieft help ons!

Welkom Golden Fingers !

Als de cd-rom werkt, plaats cd van Windows erin, start PC opnieuw op en vervolgens gooi Windows gewoon er overheen. Het gebeurd verder niets, wat op de PC staat blijft staan.
Ik hoop wel dat jullie virusvrij zijn ;)

grtz
falco

Opstarprobleem 98

Geplaatst door falconetti
Welkom Golden Fingers !

Als de cd-rom werkt, plaats cd van Windows erin, start PC opnieuw op en vervolgens gooi Windows gewoon er overheen. Het gebeurd verder niets, wat op de PC staat blijft staan.
Ik hoop wel dat jullie virusvrij zijn ;)

grtz
falco
98 is er al 2 keer overheen gegaan... Kan ik er ook een andere schijf voor gaan zetten zodat ik na vernieuwde installatie de tweede harde schijf kan benaderen? En kan ik dan met Outlook mijn gegevens terug halen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Je eerste posting (foutmelding) heeft met Norton te maken. Wat gebruik jij van Norton, exact, op dat PC?
Hoe bedoel; je exact: andere schijf voor gaan zetten? Dat Outlook, zien we straks, eerst PC opstarten.
Heb je toevallig een opstart (boot) floppy voor W98SE? Zo niet dan download 1 hier: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm

st. pr.

Je eerste posting (foutmelding) heeft met Norton te maken. Wat gebruik jij van Norton, exact, op dat PC?
Hoe bedoel; je exact: andere schijf voor gaan zetten? Dat Outlook, zien we straks, eerst PC opstarten.
Heb je toevallig een opstart (boot) floppy voor W98SE? Zo niet dan download 1 hier: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm

Hij doet het weer... allemaal heel erg bedankt voor de hulp. Kom zeker nog een keer terug.

Laatste bericht

Graag gedaan :D :thumb:

Heb je een leuke camping?

Grtz
Falco

Een vriendin van mij heeft een camping en die kwam er niet meer uit. "Alpenfreude" in Oostenrijk. Ach en voor een goede vriendin heb je wel wat over niet?

Nogmaals bedankt...

Re: Laatste bericht

Geplaatst door Golden Fingers

Een vriendin van mij heeft een camping en die kwam er niet meer uit. "Alpenfreude" in Oostenrijk. Ach en voor een goede vriendin heb je wel wat over niet?

Nogmaals bedankt...

Je hebt gelijk: voor een goede vriendin ;) heb je wel wat over.
Klinkt goed: Alpenfreude :D
Ik vroeg me alleen af waar zou dat camping zijn? Niet in Groningen\Oosterhoogebrug dus :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan