Opstart probleem Explorer.EXE laat niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer94

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Hey mensen

Ik heb sinds een paar uur een probleem , ik was aan het computeren toen ik een melding kreeg van norton antivurs dat de pc opnieuw opgestart moest worden (omdat er een bepaalde trojan binnen was gekomen ) dus ik heb m opnieuw opgestart maar nu als ik op mn acount heb geklikt laad die helemaal niks behalven mijn achtergrond (dus geen pictogrammen taakbalk enz).

het enige wat ik wel kan openen is Windows taakbeheer daarmee heb ik internet opgestart en ben zo hierheen gegaan , Ik kan namelijk niet normaal bij nieuwe taak explorer.exe invoeren want dat werkt niet meer , dat werkte eerst wel voordat ik m opnieuw opstarten .

Dus ik denk zelf dat het een virus is , zou iemand me hier pleaser verder mee kunnen helpen ik probeer nu de online scan van ewido (http://www.ewido.net/en/onlinescan/)

De gene die mij van dit probleem /virus of spyware of zou kunnen helpen ben ik zeer dankbaar :D :thumb::thumb::thumb::eek:

Alvast bedankt

Killer94::confused::eek:

de scan is bijna klaar en heeft tot nu toe alleen nog maar wat tracking cookies gevonden :s

Dus ga nou Anti malware Proberen , Bedankt :thumb::shocked::cool::):thumb:

Ik heb nu net gescand met anti malware hij vond 9 infecties en die zijn verwijderd , heb de pc opnieuw opgestart maar heb nu nog steeds hetzelfde probleem :S

Wie Kan mij please helpen ?

scan ook eens in veilige modus>>f8 drukken tijdens opstarten..
probeer dit ook eens:
taakbeheer>bestand>nieuwe taak>typ in msconfig>hulpprogramma's>systeemherstel..
zet het eens een paar dagen terug en probeer eens of het helpt.

Laatst bewerkt:
Hey , ik heb m net in veilige modys opgestart maar als ik dan naar een acount ga blijft het beeld staan op veilge modus bovenin (in alle hoeken en dan voor de rest is het beeld zwart :(

Maar ik ga nu proberen om pc paar dage terug te zetten :confused:

Heel erg bedankt voor je hulp:thumb:

Ik ben nu net klaar met systeem herstel maar er is helaas niks veranderd :confused::(:shocked:

Mischien nog meer tips ? :shocked: begin het behoorlijk irritant te vinden dat ik me taakbalk en pictogrammen mis :S

Alvast bedankt :confused:;):thumb:

Mooi dat het weer oke is :thumb:
Wil je mss vermelden hoe dan heeft een ander er in de toekomst mss ook wat aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan