Opstart probleem kan windows niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
hallo
ik heb sinds kort nadat ik mn pc heb schoongemaakt (met lucht) omdat die onder t stof zat problemen met opstarten ik start mn computer op en dan zegt die dat die windwos niet goed kan starten
dan druk ik op windows normaal starten dan gaat die gewoon windows laden en dan flits erineenkeer een blauw scherm en dan start die overnieuw op ik kan niet vinden wat het probleem is maar als ik windows opnieuw instaleer dan geeft die naa enkele dagen weer t zelfde probleem maar aan de fout te zien heb ik een vermoeden dat t aanhet hardware ligt.
heeft iemand van jullie deze fout ooit meegemaakt?
ik zelf denk dat t aan de voeding ligt want dat kan rare fouten geven.
Ik heb een filmpje ervan op internet gezet 3GP filmpje van opstarten misgien weten jullie t help:confused: :confused: :confused:

http://www.freewebs.com/dutchclanserver/video-0014.3gp

en niet letten op geluiden tv:P

Start hem eens op in veilige modus, indien dat wel wil, en zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Een vermoeden heb je niet zoveel aan, ij moet het zeker weten.:eek:
Indien je twijfelt over je voeding, deze vervangen, of een andere proberen, meestal krijg dit soort narigheid, indien hij wel in veilige modus opstart, door foutieve drivers of een fout in het intern geheugen.

Lange Pier zei:
Start hem eens op in veilige modus, indien dat wel wil, en zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Een vermoeden heb je niet zoveel aan, ij moet het zeker weten.:eek:
Indien je twijfelt over je voeding, deze vervangen, of een andere proberen, meestal krijg dit soort narigheid, indien hij wel in veilige modus opstart, door foutieve drivers of een fout in het intern geheugen.

ik kan hem ook niet meer in veilig modus opstarten.
dus ik weet ook niet maar kun je dat niet uitzetten in de bios?

Dat wordt een lastige, je hebt het gekregen na het schoonmaken?

Zo ja, loop alle aansluitingen eens na in de comp, reset de bios, stel hem opnieuw in, indien je dat nog weet, vooral de ACPI inschakelen.

Geen resultaat, haal alles uit de sloten, maak de kontakten schoon met kontaktspray of spiritus, en maar weer proberen.

okej maar ik heb ff windows eropnieuw opgezet maar hoe kon ik dat nou uitzetten dn?
dat van dat die bij fout niet opnieuw opstart
want tot nu toe doet ie t nog maar over 2 weken ofzo heb ik weer t zelfde probleem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan