opstart probleem laptop met upgrade naar windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cornel33

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2003
Mooi. Vanmorgen kon ik window 10 installeren. Tijdens de upgrade viel mijn laptop uit en krijg hem niet meer aan de praat. Hij blijft in een loop zitten met de melding system thread exception not handled. Ik krijg hem niet meer opgestart. Hoe kan ik hem laten starten met mijn oude windows 7

Alvast bedankt voor de hulp
Cornel

Het is een acer aspire zie geen typenummer meer. Enige optie windows7 repareren met herstel cd?

Had hem een paar maanden geleden ook moeten herstellen. Of hij daarvoor een herstel partitie gebruikt weet ik niet. Hij blijft in die loop zitten en krijg hem niet meer opgestart
Als dat de enige optie is

Vermoed van wel als hij tijdens de upgrade uitviel, daar de oorzaak al van achterhaald?
Met adapter erin die upgrade uitgevoerd?

Oorzaak kan de netwerkkaart zijn volgens velen. Ook geprobeerd met kabel. Maar geen succes. Hij gaat ook niet door in veilige modus. Ook niet met promt. Het vreemde is dat hij met niets doorgaat en in die loop blijft hangen

Die image van w10 staat op de schijf en wordt gebruikt, zal weer na alle updates in W7 weer aangeboden worden vermoed ik of zoek het bestand op, heb geen upgrade gereserveerd dus weet niet waar die staat.

Je zou bij Microsoft kunnen informeren maar ze hoeven geen ondersteuning aan een oem windows te geven maar niet geschoten.....

Nou ben er uit met acer e recovery.
Gezocht op jou links die je my hebt gegeven. Eigenlijk heel simpel.
Tijdens opstarten bij acer symbool meerdere malen op alt f10 drukken. Computer wordt hersteld naar de oude versie.

Dank voor hulp
Cornel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan