Opstart probleem na stofzuigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

karimbizid

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag mijn Dell dimension 5150 eens opengemaakt (voor het eerst)
om eens te stofzuigen.
Dit deedt ik ook heel vaak met mijn oude pc.
Nooit problemen mee gehad, maar nadat ik het vanmiddag bij mijn nieuwe pc heb gedaan is er een klein probleempje.

Heel af en toe als hij opstart wil de taakbalk niets doen :( .
Als ik op de taakbalk sta krijg ik een eeuwige zandloper en al m'n kleine programma icoontjes (rechts op de taakbalk) openen ook niet alleen de tijd.

Kan iemand mij helpen??:( :(
Alvast bedankt:thumb: ,

Karim

Dat is een virus 100% zeker..:rolleyes: scan je pc? of formateer ff had ik ook moest ook formateren :(

Dat is een virus 100% zeker..:rolleyes: scan je pc? of formateer ff had ik ook moest ook formateren :(

Jij bent elke keer wel heel erg snel met je niet onderbouwde conclusies:cool:

TS: Even wachten maar op wat serieuzer en deskundiger;) commentaar

met de stofzuiger in de computer....soms iets aangeraakt met de stang.
zit alles nog wel vast.....druk alles nog maar eens aan.

virus...waarom....lees eens wat TS typt.

Ja of brokje Kaas in gevallen:p

Doe maar eerst wat@puppie schrijft:D

Virus lijkt mij van niet.
Heb Avast :thumb: !

En ik kijk altijd goed dat ik niets aanraak.
En het is ook maar heel af en toe, want als dat gebeurt Reset ik hem gewoon ff en dan werkt hij weer.
Maar mijn ouders vinden het minder leuk dat ze elke keer moeten resetten.
Ze denken dat ik de PC gemold heb :confused:

Bedankt, Karim

en een systeemherstel al gedaan.??

Het is toch geen hardwareprobleem, het heeft toch niets met die stofzuiger te maken, waarom je dat hebt gedaan, bij een nieuwe pc, is mij wel onduidelijk.

Omschrijf eens precies of beter wat er gebeurt, alleen dat je moet wachten op die zandloper?

Het is toch geen hardwareprobleem, het heeft toch niets met die stofzuiger te maken, waarom je dat hebt gedaan, bij een nieuwe pc, is mij wel onduidelijk.

Omschrijf eens precies of beter wat er gebeurt, alleen dat je moet wachten op die zandloper?

Het heeft geen zin om te wachten op die zandloper, want hij zit gewoon vast op dat gedeelte.Ik kan bureaublad items wel aanklikken.
Als ik "Windows toets +L" doe om af te melden en daarna weer opnieuw aanmeld blijf het scherm zwart en zegt hij dat explorer.exe niet reageert :(

Nogmaals: Als ik mijn pc gewoon reset doe hij het gewoon , het gebeurt maar 3 op de 10 keer ofso, maar tis wel ongebruikeleijk voor een splinternieuwe PC.

Als het OS door de leverancier erop is gezet, en het is een nieuwe PC, kun je natuurlijk ook garantie claimen.

Wat heb je zelf erop gezet, na de aanschaf?

Je zou de videokaartdrivers kunnen herïnstalleren, en kijk of het probleem blijft, of een hestelpunt van voor het probleem kunnen gebruiken.

Het is toch iets softwarematigs, lijkt mij sterk dat het DOOR het stofzuigen is ontstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan