opstart probleem van programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

lkramer1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
3
ik kan helemaal niks meer openen op mijn computer alleen internet en verder geen programma's of games ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren maar zelfs dat opent hij niet normaal start automatisch msn op als ik de pc opstart maar nu ook niet meer en de cursor is de hele tijd zandlopertje terwijl hij niet eens aan het laden is kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?
alvast bedankt met vr. gr. lars kramer
 
In de veilge modus opstarten en daar een uitgebreide virusscan en spyewarescan draaien.
 
In de veilge modus opstarten en daar een uitgebreide virusscan en spyewarescan draaien.

inderdaad, en je mentaal voorbereiden op een herinstallatie van je XP, wat op zich geen ramp is daar je toch al je kritische bestanden gebackupd hebt...
 
In de veilge modus opstarten en daar een uitgebreide virusscan en spyewarescan draaien.

dit heb ik al geprobeerd maar zelfs in veilige modus opent hij helemaal niks zelfs de virusscan niet sinds vandaag start hij internet ook niet meer op:(
 
Dat wordt dan denk ik de Windowsschijf erbij pakken...................
 
Indien er op je harde schijf bestanden staan die je niet kwijt wil, loop dan even langs de computershop en koop je een nieuwe hardeschijf, hoeft geen halve tera te zijn net genoeg om je XP vlot op te krijgen (50 Gb).

Haal je ouwe eruit en zet je nieuwe erin. Installeer XP + SP's + updates en installeer dan een goede virus scanner, de meest kan je 30 dagen gratis gebruiken.
Plaats dan je ouwe schijf erbij, opletten bij IDE schijven voor de jumpertjes, zie dat je BIOS de nieuwe schijf eerst opstart en voer ogenblikkelijk een scan uit op je ouwe schijf, raak je hier door dan ben je veilig en kan je je kostbare data recupereren. Nadien kan je je oude schijf gebruiken als stockage of zet er je games op.
Denk erom indien je een infectie hebt zal iedere herstart nu meer schade aanrichten:shocked:
 
het probleem is veranderd:shocked: nu reageerd hij wel als ik iets doe maar dan staat er met welk programma wil je dit openen dit doet hij met alles msn en games etc.
weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt met vr. gr. Lars Kramer

Indien er op je harde schijf bestanden staan die je niet kwijt wil, loop dan even langs de computershop en koop je een nieuwe hardeschijf, hoeft geen halve tera te zijn net genoeg om je XP vlot op te krijgen (50 Gb).

Haal je ouwe eruit en zet je nieuwe erin. Installeer XP + SP's + updates en installeer dan een goede virus scanner, de meest kan je 30 dagen gratis gebruiken.
Plaats dan je ouwe schijf erbij, opletten bij IDE schijven voor de jumpertjes, zie dat je BIOS de nieuwe schijf eerst opstart en voer ogenblikkelijk een scan uit op je ouwe schijf, raak je hier door dan ben je veilig en kan je je kostbare data recupereren. Nadien kan je je oude schijf gebruiken als stockage of zet er je games op.
Denk erom indien je een infectie hebt zal iedere herstart nu meer schade aanrichten:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan