Opstart probleem Vista (hardw. of softw. veranderd?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrbjvg

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Ik heb een probleem.
Wanneer ik een spel of een programma bij Vista installeer moet ik soms mijn computer opnieuw opstarten. Wanneer ik dat doe verschijnt er een zwart (DOS) error scherm met de melding dat er mogelijk Hardware of Software veranderd zou zijn. Bij de melding staat dat ik mijn opstartcd van Vista moet gebruiken en dan de optie Herstellen moet toepassen.
Dit is voor het eerst gekomen nadat iemand een Xterne HDD bij mij had ingeplugd.
Nu heb ik Vista uit pure wanhoop opnieuw geinstalleerd, maar het blijft terugkomen.
Ik zit er hard over na te denken om XP weer te installeren.
Alleen maar problemen met Vista.

Ik heb Windows Vista 64bit Home Premium op een Asus M2N-E moederboard, Nvidia 7900GTX van XTX videokaart, AMD Athlon 4200+ 64 X2 Processor. 3Gig mem van G.E.I.L.
2 HDD's. Maxtor en Seagate.

is die vista wel legaal ?
want ik draai al maanden zonder een probleem hier met vista ultimate.

Join the club... veel mensen hebben problemen met randapparatuur in Vista. Je kan kijken of de aanbieder van die HDD een patch heeft voor Vista, maar daar was je waarschijnlijk zelf al opgekomen.
Bij mij doet het geluid het vaak niet, en als ik Vista dan even in de slaapstand zet en er weer uit, dan werkt het opeens wel.

Binnenkort komt het eerste Servicepack voor Vista. Hopelijk verhelpt dat de problemen.:(

is die vista wel legaal ?
want ik draai al maanden zonder een probleem hier met vista ultimate.

Ja ik heb een legale OEM versie van Vista. Dus daar kan het niet aan liggen. Alles is trouwens legaal wat aan software op mijn computer staat.

groeten,

Marco

Ik heb dus sinds eergisteren hetzelfde probleem. Toen ik mn laptop aanzette kwam ik Windows niet meer in. Ook niet als ik kies voor bestandenherstel. Het enige wat ik na lang laden te zien krijg is een zwart scherm met het pijltje van de muis. Op de dag dat het gebeurde heb ik niks meer geinstalleerd...
Enig idee hoe dit komt? Of wat er is gebeurd?

In bezit van een legale versie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan