Opstart Probleem Wie O Wie Kan Me Helpen Please

Status
Niet open voor verdere reacties.

ringtonefreak

Banned
Lid geworden
28 dec 2003
Berichten
76
:( :( als ik mijn computer opstart en op mijn gebruikers acount klik krijg ik de fout melding kan bestand niet opslaan op c.

ik kom dus niet verder dan mijn gebruikers acount snik

kan iemand me asjeblief helpen thanks ik zit nu in de bieb vandaar dat ik dit kan posten.

ik heb een pentium 4 met windows xp
 
Ben je de enigste gebruiker?? Probeer anders eens in te loggen als 'administrator' (zonder wachtwoord in te voeren) en maak daar een nieuwe gebruiker mee aan, kijk of die dan wel werkt.
 
:( ik ben inderdaad de enige gebruiker ik hoefde dus ook nooit een w8 woord inte vullen.

zodra ik dus op mijn acount klik er is dus ook maar 1 krijg ik meteen de fout melding kan gegevens niet op slaan op c en ik heb maar 1 harde schijf dus alleen maar c heb verder geen parties.

hoop dat iemand me kan helpen thanks alvast
 
Welke Windows Versie heb je ?? Als je XP pro hebt .. Moet je proberen inderdaad als administrator in te loggen . dmv 2-maal CTRL-ALT-DEL in het inlogscherm te drukken en dan als Username : Administrator.
 
en als ik de harde schijf dan nu er uithaal en mee naar een vriend neem en daar bij hem i nbouw kan ik dan alsnog dat wat ik niet kwijt wil op cd zetten of krijg ik dan alsnog het probleem wat ik nu ook heb?
 
Veiligheid mode

Je pc herstarten en op F8 drukken, om in de veilig mode te komen. Probeer daar een chkdsk /f uit te voeren.

Ik weet niet of dit helpt, maar niet geschoten is altijd mis.

Succes,

Dennis.
 
Ja

Geplaatst door ringtonefreak
en als ik de harde schijf dan nu er uithaal en mee naar een vriend neem en daar bij hem i nbouw kan ik dan alsnog dat wat ik niet kwijt wil op cd zetten of krijg ik dan alsnog het probleem wat ik nu ook heb?

Dat zal ook niet gaan lukken, immers er is aan je HD niets veranderd. Die situatie van je HD is nog steeds dezelfde gebleven.

Dennis.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door ringtonefreak
en als ik de harde schijf dan nu er uithaal en mee naar een vriend neem en daar bij hem i nbouw kan ik dan alsnog dat wat ik niet kwijt wil op cd zetten of krijg ik dan alsnog het probleem wat ik nu ook heb?

Je kan dat doen ja, je moet alleen wel de harde schijf dan als slave er aan hangen ,en dan kan je de bestanden vanuit Deze computer zo kopieren naar de harde schijf van je vriend en dan op cd zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan