opstart probleem windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpom

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
162
Hi,

Ik zit met precies hetzelfde probleem en heb alle opties van het scherm met de veilige modus uitgeprobeerd helaas zonder resultaat.:evil: Ik heb zelfs al geprobeerd de recoverycd er over heen te laten gaan en ook dat werkt niet... Betekent dit dat de harde schijf is overleden of zijn hier wizzkids die nog een andere optie hebben?

groetjes,
Conpom :eek:
 
Hoi,
Ik heb jouw vraag in een andere vraag weggehaald.
Als je een vraag wilt stellen dan kun je die zelf aanmaken en plaatsen.
Zo blijft het overzichtelijker voor iedereen.
denk daar in het vervolg even aan.

suc6 met je vraag.
 
Hi,

Ik zit met precies hetzelfde probleem en heb alle opties van het scherm met de veilige modus uitgeprobeerd helaas zonder resultaat.:evil: Ik heb zelfs al geprobeerd de recoverycd er over heen te laten gaan en ook dat werkt niet... Betekent dit dat de harde schijf is overleden of zijn hier wizzkids die nog een andere optie hebben?

groetjes,
Conpom :eek:

Als ik windows opstart krijg ik het volgende bericht:

--

Veilige modus
Veilige modus met netwerkmogelijkheden
Veilige modus met opdrachtprompt

Laatste bekende juiste configuratie

=Windows normaal starten=

Aantal seconden tot Windows wordt gestart.

--
Daarna kom je bij het schermpje waar windows dus laad, maar bij mij duurt dat heel lang en gaat hij niet verder dan dat.
 
Ha, ha, wat grappig!!

Zoals je kunt lezen (!!) heb ik alle mogelijkheden m.b.t. het opstarten in de veilge modus al geprobeerd, helaas zonder resultaat. Hij doet net alsof de veilige modus opgestart wordt maar blijft dan hangen in een zwart scherm met een knipperende cursor. That's it! Er gebeurt verder niets, nada, niente!!:D
 
Sorry, er stond net nog een ander berichtje. Daarop reagerende was dat: grappig hoor!!
 
zelf opgelost

Hi,

Uiteindelijk ben ik zover gekomen dat ik in de BIOS aangegeven heb dat de CDspeler als eerste moest starten en kon toen de recovery cd van Windows laten draaien. Geluk bij een ongeluk was dat mijn harde schijf in twee partities is opgedeeld en alle docjes, foto's etc die op de tweede schijf stonden zijn allemaal bewaard gebleven. Alleen de C-schijf was leeg....

groetjes,
Conpom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan