Ik heb sinds een tijdje iets vreemds bij het opstarten van XP. Als ik mijn PC opstart en is voorbij het Windows XP logo met het blauwe statusbalkje wat heen en weer gaat en ik kom uit op het blauwe scherm met 'Welkom' daarop duurt het heel lang voordat ik op mijn desktop kom en mijn pictogrammen worden ingeladen. Ik krijg na dat 'welkom' eerst een blauw scherm alvorens mijn desktop in zijn geheel inlaad ook met de taakbalk en systemtray.
Het gekke is, als ik mijn modem uit mijn computer haal en ik start op dan loopt hij wel gewoon goed door. Ik heb hier al contact over gehad met mijn provider, die hebben mij een Fritzbox toegezonden, toen ging het wel eventjes goed, en nu heb ik het weer. XS4All zegt dat er iets is in mijn computer wat het conflict geeft en niets met mijn verbinding te maken heeft. Wat kan ik hier aan doen? Alvast dank
Het gekke is, als ik mijn modem uit mijn computer haal en ik start op dan loopt hij wel gewoon goed door. Ik heb hier al contact over gehad met mijn provider, die hebben mij een Fritzbox toegezonden, toen ging het wel eventjes goed, en nu heb ik het weer. XS4All zegt dat er iets is in mijn computer wat het conflict geeft en niets met mijn verbinding te maken heeft. Wat kan ik hier aan doen? Alvast dank