Opstart probleem XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Dit is nu de tweede keer dat ik dit meemaak. Als ik mijn computer op wil starten blijft hij hangen, het lampje van mijn harddisk brand continu maar hij wil niet verder. Zet ik hem weer uit en doe hem daarna gaat het wel goed alleen krijg ik dan wel een zwartscherm dat de vorige keer windows niet goed is afgesloten, daarna een lap tekst en onderin wilt u windows normaal opstarten of in de veilige modus. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het is niet constant, een paar maanden geleden had ik dit voorval ook al een keer. Ik heb windows XP prof.
Alvast dank.

Geplaatst door Raymond Bos
Heb je al eens gekeken of je schijf nog okay is?

Zal toch wel? Anders doet hij het helemaal niet, en waar moet ik dat controleren? Als het iets hardware matigs is doet hij het helemaal niet meer.

Hoeft niet hoor!
Je kan allereerst eens schijfcontrole laten doen maar er zijn ook speciale programma's voor bij de fabrikant van je schijf. Wat voor merk heb je?

Hoeft niet hoor!
Je kan allereerst eens schijfcontrole laten doen maar er zijn ook speciale programma's voor bij de fabrikant van je schijf. Wat voor merk heb je?

IBM, goede schijf dus.

Ja een IBM PC? Maar het merk schijf?

Nee PC is geen IBM, heeft geen merk gewoon een samengestelde PC, maar merk schijf is wel van IBM.

Okay, sorry. Ik ga eens kijken voor een proggie voor je.
By the way, je hoeft niet steeds een quote te maken hoor;)

Ok, dank je. Nee quotjes maak ik automatisch, voor het geval dat er nog andere mensen gaan reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan