opstart probleem XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Als ik mijn pc opstart dan kom ik niet vrder dan mijn desktop afbeelding.
Als ik dan ff chkdsk doe dan komen al mijn snelkoppelingen er wel voor te staan.
Heb dat probleem sinds ik nieuwe vers van avg virus had geinstaleerd , heb hem wee ff verwijderd dan start die soms wel ineens op.
Weet iemand een oplossing zie bijlage (de snelkoppelingen stonden er nog niet toen ik printscreen had gedaan)

alvast bedankt
 

Bijlagen

  • fout.JPG
    fout.JPG
    85,1 KB · Weergaven: 36
Al een Systeemherstel gedaan naar Datum van voor het probleem?
 
Nee want heb mijn Systeemherstel uitstaan meschien wel dom maar ja kwam ruimte te kort, dus had daarom Systeemherstel uitgeschakeld:eek:
 
Haal CCleaner eens op ,installeer dat(Let op de Yahoo Toolbar uitvinken) en doe daar eens mee opschonen.
Doe ook onder Problemen daar van , die draaien.

Kijken of dat verbetering geeft
 
Nee helaas ook niet geholpen.
In de veilige modus start die zo op.
Als ik taakbeheer doe bij opstarten blijft die steken eerst bij processen bij 18 en naar een tijdje als ik alles op me scherm heb staan zegt die dat er 37 processen in gebruik zijn.

Dacht eerst zelf dat het aan me videokaart ???

Of zou de beste optie wezen XP er opnieuw opzetten ????:eek:
 
Nieuw er op dat is de Makkelijkste weg Ja.

Zorg dan wel dat je Data die bewaard moet blijven er een Backup van is
 
Nou er is eigelijk niks wat ik zal moeten bewaren.....alleen ff zorgen dat ik de films binnen heb en als ik er dan nog niet uit ben dan maar een schone instalatie...iedergeval bedankt voor de antwoorden.
:thumb:

gr sjoerd
 
Site van AVG al bezocht?

Hey, op de site van avg staat met 100% zekerheid wel tips en misschien wel een tooltje om het helemaal te verwijderen. Wat ook kan helpen is avg opnieuw erop en dan in veilige modus uninstall. Successssssss:shocked:
 
Heb xp opnieuw geinstaleerd , dus ben van het probleem af:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan