opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

yakkamo

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Hallo kan iemand mij misschien helpen.Ik heb mijn computer opnieuw met windows xp geinstalleerd maar nu als ik s'morgens de computer opstart als hij koud is dan krijg ik een zwart beeld darna niets ook geen biep maar als ik daarna de reset knop indruk dan gaat alles weer als normaal.Ik heb dit nu elke morgen.Heeft iemand een idee wat dit kan zijn !!!

Vreemd, moet eerst een beetje warm lopen denk ik:D

Ik denk mss aan een "coldbug". Maar dat is alleen bij bepaalde negatieve temperaturen dat de proc niet meer mee wilt. Is het vochtig of koud op die kamer?

Laatst bewerkt:
nee het is niet koud in deze ruimte en voordat ik windows had geinstalleerd had ik dit probleem niet.

Indien het een slecht soldeerpunt is, in de voeding of op het moederbord, is 20 graden te koel om het kontakt te herstellen, dan moet de boel eerst uitzetten.

De voeding is te kontroleren, door deze in een andere computer te proberen, of de voeding uit een andere pc in deze te plaatsen, kun je dat uitsluiten.

Zou ook de bootpartitie kunnen zijn, eventueel met de XP cd opstarten, en naar de herste/repairconsole te gaan, en daar een fixboot en een fixmbr uitvoeren.

Ook de eventuele SATA drivers herinstalleren, zou kunnen, indien van toepassing.

Zal toch een kwestie worden van uitsluiten, deduceren dus.

Hoe bedoel je verplaatsen naar een geschiktere sectie kan je dit uitleggen.

:D Hij bedoelt dat je vraag naar een betere (geschikte) plaats op het forum is gezet

Laatst bewerkt:
oke dat heb ik begrepen, misschien heb je ook een idee bij welke sectie ik deze vraag moet stellen????

Je vraag staat nu in de sectie Systeem (Home > Helpmij.nl Forum > Hardware > Systeem).
Voor de rest hoef je niets te doen hoor. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan