opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom derks

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
hallo

ik heb laatst windows xp er op nieuw opgezet maar sindsdien doet mijn pc een beetje raar. in veilige modus start hij nog wel gewoon probleemloos op, maar als ik hem normaal opstart blijft hij het "opstart proces" maar herhalen.( hij komt niet voorbij de laadbalk)

kan dit liggen aan een ontbrekende driver? of iets anders dat nog geïnstalleerd moet worden:confused:???

of je ontbrekende drivers hebt,daar kom je achter ,alsje ff naar apparaatbeheer gaat
kijk daar of er vraag of uitroep tekens staan

ok :thumb:
zou dat een oorzaak kunnen zijn (want in veilige modus doet hij het prima)?

nee, dat was niet het probleem. alleen de geluidskaart is niet goed geinstallerd.. maar daar kan het niet aan liggen.

ik vind het vreemd want veilige modus doet het perfect.. is er misschien een andere oplossing?

In de Bios staat daar ook alles goed, ik had het laatst namelijk ook maar toen bleek er iets niet goed te staan in de bios en heb hem naar default settings terug gezet en toen werkte hij weer.

Groet, Robin

eerst viel het niet op, maar er verschijnt heel kort een blauw scherm. ik heb het gefilmt en langzaam afgespeeld en er stond:

Stop C:000021a

ik heb windows erop nieuw opgezet (alweer), hopen dat t probleem is opgelost... voorlopig.:confused::(.. toch bedankt:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan