opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robignonjoost

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Berichten
6
hoi,

Ik zit (denk ik) ongeveer met hetzelfde probleem...
een tweetal dagen geleden bleef mijn laptop (hp mobile workstation compaq 8710w) haperen.
ik heb hem kunnen uitzetten maar kreeg hem niet meer aan. elke keer als ik hem opstarte kreeg ik een melding dat ik hem oftwel kon opstarte met opstartherstel of op de normale manier. Als ik op de normale manier klikte, startte hij verder op maar sprong hij iets later terug naar het beginscherm. Als ik op opstartherstel klik, is hij eventjes bezig en geeft hij iets later de melding dat het probleem niet automatisch is op te lossen. Er staat ook wel bij dat als er een mp3 speler of fototoestel is op aangesloten, dat ik hem moet loskoppelen. Dit was wel het geval bij mij. Er was op het moment van haperingen een ipod op aangesloten.
Ik kan na het opstartherstellen op 'opties voor systeemherstel' klikken. Hierbij vind ik 5 mogelijkheden : opstartherstel (wat dus niet werkt), systeemherstel, windows complete pc terugzetten, hulpprogramma windows geheugencontrole en opdrachtprompt.
Mijn vraag is : wat kan ik doen zonder alles van mijn laptop te gooien? :)
als er nog meer gegevens over de laptop nodig zijn, wil ik ze je gerust geven.
alvast bedankt
mvg
 
Ok, er werd dus vermeld dat hij niet op kon starten met aangeschakelde hardware(ipod, etc)

Weet je nu zeker dat alles eraf is gehaald? zeker dan dat je geen sd-kaartjes en dergelijke bent vergeten?

Start dus gewoon de pc op met het broodnodige, al de rest schakel je af...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan