Opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hoi,

ik starte mijn computer vandaag op, en hij bleef haperen op het Windows starten... scherm voor 30 minuten lang! Dus ik zette hem met de knop weer aan en weer uit. Maar dan kwam erop te staan dat er problemen zijn met opstarten. Dus ik druk dan die foutherstel (aanbevolen). Bij de 1ste keer bleef hij hangen bij "bestanden laden...", de 2de keer starte hij herstellen wel op. Er stond bij "wilt u nu herstellen? Het kan mogelijk lang duren." (in zo'n Windows venstertje), maar in dat lange wachten had ik geen zin in, dus druk ik annuleren. Dan verschijnt er "herstellen uitvoeren...", ik had zeker op annuleren gedrukt! En nu staat hij daar nog herstelllen uitvoeren voor al meer als een halfuur. Weet iemand wat dit kan zijn?

re

dit probleem heb ik nog nooit gehad maar ik denk dat het beste formateren en herinstaleren zal zijn om te voorkomen dat je dit prob nog zal tegen komen

ps welke windows heb je ?
welke video kaart driver?

Windows XP, maar ik zet het expres bij het Windows 7 topic om het ingewikkelder voor jullie te maken lol

maar het is ondertussen al opgelost, het probleem was mijn externe harde schijf. de USB zat wat los en hij ging aan en uit en aan en uit... Nu heb ik hem goed gestoken, en hij werkt terug.

Toch bedankt voor het helpen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan