opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elyon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
2
Hallo,

Ik heb gisteren mijn PC nog zonder problemen gebruikt maar toen ik heb vandaag op wilde starten gaf hij na de het gebruikelijke scherm van het beeldscherm zelf en de eerste zwarte pagina met witte letters de melding "windows failed to start, the problem might be a recent hardware problem or software change". Ik krijg vervolgens de optie om hem in veilige modus op te starten maar dan geeft hij na een paar seconden alleen een windows 7 achtergrond met een iets groter dan gebruikelijk cursor en doet voor de rest niets meer. Ik kan hem ook normaal opstarten maar dan begint hij na het windows opstart icoon weer opnieuw met het opstarten van de computer. Ik hoop dat iemand misschien enig idee heeft wat ik hieraan zou kunnen doen. Het enige wat mij te binnen schoot was dat ik hem misschien per ongeluk in de slaapstand heb gezet in plaats van afgesloten, aangezien ik van een vriend te horen heb gekregen dat hij daar bij deze computer soms wel eens problemen mee had om hem vervolgens op te starten, maar ik weet niet of dat zulke gevolgen kan hebben. Ik heb voor de rest niets vreemds gedaan of geïnstalleerd de laatste keer dat ik de computer gebruikt heb.

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Start de computer & trommel F8 tijdens het opstarten.
Kies Laatst juiste bekende goede configuratie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan