Opstart-probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

serve.aarts

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
19
Hallo,

Heb gisteren wat schoningen doorgevoerd op mijn systeem, inclusief opgeschonen van het register. Mijn systeem is nu aanzienlijk sneller, maar na de opstartroutines verschijnt steeds het scherm voor de internet-instellingen. Kan weliswaar weggeklikt, maar heeft iemand een idee hoe ik dit ongemak kan voorkomen?

Merci.
 
in je computer staat ingesteld wat hij moet op starten je kan dat gene dat i openent duss uitzetten dat hij hem niet opend na het opstarten
 
in je computer staat ingesteld wat hij moet op starten je kan dat gene dat i openent duss uitzetten dat hij hem niet opend na het opstarten

Probeer ff in het vervolg je reacties beter te formulieren en gebruik te maken van leestekens.

Zoals je nu je bericht neerzet, is gewoon niet te lezen.
 
in je computer staat ingesteld wat hij moet op starten je kan dat gene dat i openent duss uitzetten dat hij hem niet opend na het opstarten

Hé Jos,

Bedankt voor je reactie, maar weet jij nog hoe ik in XP kan aangeven welk programma moet worden geopend tijdens het opstarten?

Groeten.
 
Download en installeer de freeware versie van Winpatrol. Open de tab "Opstart programma's" en kijk welke er tussenstaat, die verantwoordelijk is voor dat Internetinstellingenvenster (wat is dat trouwens voor venster?) bij de opstart van Windows.
Selecteer die regel en klik op de knop "Uischakelen" (en niet "Verwijderen"). Dat laatste kun je altijd later nog doen als je daarover zeker bent.

NB: de opstarters staan ook in msconfig (via Start, Uitvoeren) maar daar kun je alleen maar opstarters verwijderen, met Winpatrol heb je meer controle.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan