Opstart problemen met Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimFarla

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2013
Hallo. Ik typ dit vanuit Veilige modus. Als ik mijn computer normaal opstart dan zie het mijn bureaublad. Dan loopt mijn computer vast. Ik kan dan niks meer doen. Ctrl+Alt+Delete werkt wel maar daarmee kan ik alleen de computer afsluiten. Ik heb voor het probleem een bestand gedownload. Ik denk dat dat een virus was. Ik heb een virusscan erdoorheen gegooit. Kwam niks uit. Ik ben ten einde raad. Ik heb alle stekkers eruit gecontroleerd. Ik kan niet de CD gebruiken want windows 7 stond er al standaard op. Iemand help?

Windows 7
I5

En wat als ik geen systeemherstelpunt heb?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi
Welkom op Helpmij :)
Download Kaspersky WindowsUnlocker en volg de instructies op (Eng).
Zorg dat je pc boot van cd of usb (is afhankelijk voor welk medium je kiest).
Succes en we horen wel weer!

Nou Mik Zjegger. Bedankt voor de reactie. Maar ik heb alles gevolgd. Mijn computer loopt nog steeds vast. Ik heb de virusscanners ook laten draaien maar ze hebben niks gevonden. Ik verlies mijn hoop hier. Ik wil echt geen nieuwe computer kopen. Deze computer heeft me 1500 euro gekost. Heeft iemand nog ideeen?

Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden toen ik sfc/scannow deed?

Ohh god. Ik ben bang dat het virus zich straks in mijn bios nesteld. Ik zit formatteren heftig te overwegen. HELP?!?!

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer anders de windows cd met de herstel functie !
Heb ook al eens zoiets meegemaakt en bij mij was het erna weg en weet nog steeds niet wat het is geweest.
En het lijkt me voor jou ook beter dat je er wel voor zorgt dat je eventueel dat als er iets fout gaat je toch een herstelpunt hebt en doe je dat niet heb je kans dat als het goed fout is dat je alles weer opnieuw kan instaleren en denk niet dat je daar op zit te wachten??

Ik had bovenin al gezegd dat ik geen CD had want windows 7 stond er standaard op :P. Maar met een nieuw account werkt alles weer. Dus ik sluit dit af. bedankt iedereen voor jullie hulp.

Jippie Jai Jeeh! Ik heb puur toevallig het probleem gevonden. Tot op vandaag de dag om vage redenen heeft Skype mijn computer laten vastlopen. Na het uninstallen van Skype warkt alles weer prachtig. Ik denk dat alles nu in orde is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan