Opstart problemen na stroomuitval

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxxxie

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
86
Beste mensen van het forum,

Ik ben hier al wat keer heel goed geholpen maar heb nu een klein probleem die jullie wellicht beter begrijpen dan ik zelf.

Ik heb gisteren een stroomstoring gehad en dus ook de pc uitgevallen, nu dacht ik geen probleem herstel alles en dus ook de pc!!
Niks is minder waar want normaal start de pc in 10 seconden op en nu dus totaal niet meer, je ziet wel het windows loading sherm en normaliter erna je bureaublad en kan je beginnen....
Nu is het dus zo dat mijn 2 schermen een minuut of 3 zwart zijn en opeens heb je wel beeld wat nooit zo is geweest dus wie o wie weet wat te doen ?????

Met vriendelijke groet aad
 
Probeer windows te herstellen naar een herstelpunt van voor de stroomuitval. Mocht dat niet lukken, probeer dan te herstellen met behulp van de Windows dvd.
 
Thxxx for je reactie maar heb dat al geprobeerd maar lost denk ik niks op helaas
 
Dan is mogelijk je harde schijf beschadigd geraakt door de stroomuitval (en mogelijk ook andere onderdelen, maar beschadiging van de harde schijf is grootste kans). Probeer deze eens te testen op fouten middels HDTune, wat tevens op de Hirens boot cd staat.

Je kunt eventueel een nieuwe Windows installatie proberen....
 
Indien je een ander voeding tot je beschikking hebt, probeer die eens om het uit te testen dat het daar niet aan ligt, erna kun je de andere componenten gaan testen.
 
die is al nieuw helaas haha zover was ik al gekomen en alle hardware werkt ook gewoon.
Het enige wat mij opviel is dat de mediaspeler niet meer verbonden kan worden er staat een groot rood kruis in?
Als ik die dan ook aanklik krijg ik de melding dat hij niet geopend kan worden en dient af te sluiten....... dat doe ik dan en dan wordt alles min of meer gereset ( internet nod geluid ed)
Voor mij allemaal een beetje vaag !!!
 
Opgelost ........

na een hoop te hebben hersteld alsnog een herinstall gedaan en dat was vlugger geweest ook MAAR bedankt weer voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan