Oke mensen we zijn weer terug.
ik denk dat sommige leden zich de vorige vraag nog wel kunnen herinneren.
Ik heb een nieuwe pc. Zelf samengesteld alleen ik heb er nog weinig plezier van gehad.
het probleem is namelijk dat hij t nog steeds niet doet. Bij het inschakelen van de stroom start alles op en gaat alles draaien en valt na een 3 á 4 sec. gelijk weer uit. Wanneer ik het 4 pins stekkertje van de voeding op het moederbord eruit haal draait alles behalve de videokaart. Ik heb de pc met 2 voedingen geprobeerd. En heb na advies van azerty, de cpu, de videokaart en het geheugen opgestuurd voor controle. Deze onderdelen werkten allemaal.
Specs.
Moederbord: ASUS M2N68 - moederbord - ATX - nForce 630a
CPU: AMD Black Edition AMD Athlon X2 7750 / 2.7 GHz processor
Geheugen: Kingston ValueRAM geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR2
Videokaart: Sapphire RADEON HD 4830 - 512MB
Voeding: OCZ Stealth Xtream 600watt
als er meer info nodig is hoor ik het graag. hoop echt dat iemand hier een mogelijke oplossing heeft.
alvast bedankt!
ik denk dat sommige leden zich de vorige vraag nog wel kunnen herinneren.
Ik heb een nieuwe pc. Zelf samengesteld alleen ik heb er nog weinig plezier van gehad.
het probleem is namelijk dat hij t nog steeds niet doet. Bij het inschakelen van de stroom start alles op en gaat alles draaien en valt na een 3 á 4 sec. gelijk weer uit. Wanneer ik het 4 pins stekkertje van de voeding op het moederbord eruit haal draait alles behalve de videokaart. Ik heb de pc met 2 voedingen geprobeerd. En heb na advies van azerty, de cpu, de videokaart en het geheugen opgestuurd voor controle. Deze onderdelen werkten allemaal.
Specs.
Moederbord: ASUS M2N68 - moederbord - ATX - nForce 630a
CPU: AMD Black Edition AMD Athlon X2 7750 / 2.7 GHz processor
Geheugen: Kingston ValueRAM geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR2
Videokaart: Sapphire RADEON HD 4830 - 512MB
Voeding: OCZ Stealth Xtream 600watt
als er meer info nodig is hoor ik het graag. hoop echt dat iemand hier een mogelijke oplossing heeft.
alvast bedankt!