opstart problemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smiegt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
4
ik heb problemen met het opstarten van mijn pc :confused:
als ik de aanknop indruk ga de gebruikelijke lichtjes aan de voorkant branden maar deze blijven branden ook hoor ik de ventilator draaien maar er gebeurt niks...
ik moet de aan/uit knop dan inhouden om hem uit te zetten (want recet werkt ook niet) vervolgens probeer ik hem weer aan te zetten en krijg ik het zelfde probleem...
na ongeveer 7 pogingen start hij eindelijk op.
Dit zelfde probleem heb ik als de pc op standby springt... ook dan moet ik de aan/uit knop ingedrukt houden om hem uit te krijgen.
Het is net of de pc te weinig stroom krijgt, dit gaat al ongeveer 4 weken zo... is er iemand die misschien weet wat het zou kunnen zijn??? Is windows vol en moet ik hem op nieuwe installeren of zo??

Alvast bedankt!
 
Welkom op Helpmij. :)

Heeft wel iets van een defecte voeding. :confused:
 
Hoi Smiegt,

Zou het niet kunnen zijn dat wanneer je je compu aanzet met de aan/uit knop en vervolgens later weer uitzet (dus niet opnieuw opstarten) je gewoon 'n minuutje moet wachten voor je weer op kan starten? Bij mij was het nl. zo dat idd bij een start kort na het uizetten de lampjes wel brandden maar hij geen beeld gaf, ik wist mij ook geen raad tot ik gewoon 'n minuutje of wat wachtte en opnieuw probeerde en kreeg weer beeld. Ik hoop dat dit een beetje aansluit op je probleem anders weet ik het helaas niet, sucses :thumb: .

MvrGr.
 
Laatst bewerkt:
voeding?

Hoi Admin_Frisian

Jij zegt dat het wel iets weg heeft van een kapote voeding... is dit makkelijk zelf uit te zoeken of dat het echte probleem is... of kan ik hem daarvoor beter weg brengen...?
 
hallo Ziza

Nee de pc doet echt helemaal niks.. nomaal als ik hem opstart hoor ik geratel... maar nu blijft hij echt hangen... net of hij meteen in het begin vast loopt...
 
Je kunt als je toevallig nog een voeding hebt liggen deze gebruiken.
Zo niet, wordt het wel heel moeilijk zonder de juiste kennis en gereedschappen een voeding te testen.
Trouwens, het antwoord wat ik geef is slechts een suggestie, wie weet zijn er mensen die er anders over denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan