opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roel1967

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
als ik hem s'morgens opstart gaat hij laden en soms komt er een kader met onlangs geinstal.en gaat hij weer uit.
als ik hem in de veilige modem met prompt doet start hij wel op (niet altijd) als hij eenmaal loopt is het geen probleem meer.ik heb al een keer een nieuwe xp erop gezet
maar dat hielp ook niet ,kan het een geheugen probleem ook mischien zijn
ik heb er niet zo heel veel verstand van.
ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen en als hij eenmaal loopt en ik start hem opnieuw op doet hij het ook gewoon
al de ventilatoren zijn schoon
gr. roel

Het lijkt er zeer sterk op dat het "onlangs geinstalleerde" toch niet helemaal goed is gegaan.
Als 'ie een keer wel doorstart, zou je eens naar apparaatbeheer moeten gaan om te zien of daar "vreemde" dingen tussen staan.

hoi pasja ik heb gekeken in apparaatbeheer maar er staat niks vreemds bij
en het kader komt niet iedere keer omhoog dat is een paar keer gebeurd
ik zit al 2 weken met dit probleem
ik dacht eerst dat het met mijn geheugen te maken had want hij start wel een paar proggie's op bij het opstarten maar die heb ik uitgezet behalve bit defender
ik hoop dat jij of iemand anders nog iets in de grote hoed heeft anders moet ik hem toch weg brengen
gr.

Tja, zonder de pc te zien en zonder de exacte tekst van de foutmelding te kennen, wordt het wat lastig om een "100% diagnose" te stellen.

Echter, daar een F8 opstart meestal goed gaat, wijst het mogelijk toch een beetje in de richting van een geinstalleerd stukje hardware en / of (bijbehorende) driver, die bij een normale opstart "vervelend" doet.

Dat je nu niets bijzonders in apparaatbeheer ziet is mogelijk te verklaren uit het feit dat de opstart nu goed is gegaan. Je zou apparaatbeheer eens kunnen bekijken NA zo'n lastige opstart.

Laatst bewerkt:
hoi als ik mijn pc uitzet en s'morgens weer aan dat doet hij moeilijk dat is elke dag zo
ik zal morgen ochtend wel gelijk ff kijken maar ik betwijfel of ik dan iets raars kan zien
ik ben wel blij dat je wilt helpen en zo snel ook.
thankz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan