Opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
142
Hallo,
De laatste tijd was mijn computer heel sloom en heb ik hem geformatteerd om hem weer vlot te laten werken en dat is goed gelukt:thumb:
en van de problemen waarom ik heb formatteerden was omdat bij het opstarten na het windows xp home edition een tijd een zwart scherm kwam en die zo'n 3minuten blijft staan, daarna gaat het opstarten verder en doet de pc het gewoon normaal.
Toen ik mijn pc net geformatteerd had toen deed hij dat niet meer en was ik dus blij!
Maar na een week dat niet gehad te hebben, kwam het weer terug en heb ik dat nu nogsteeds:shocked:

Weet iemand hoe k dit kan oplossen?

Mvg,
Gabazo
 
zal er wel van af hangen welke programma's je hebt geinstalleerd,dus ga na wat je hebt ,en wat de veroorzaker is
 
Hallo allemaal ik heb zo goed als het zelfde probleem,tot aan het zwarte xp scherm gaat het goed,daarna zwart scherm voor zeker 5 minuten en dan het welkom scherm..daarna gaat het allemaal weer goed.Iemand een idee,ik heb al gedefragmenteerd..bootvis gedraaid.

alvast bedankt..bigbossbing
 
Ga naar de Bios en zet alleen dat de PC van HD moet opstarten,en zet de anderen op Diabled
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan