Opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phillipius

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Hallo,

Ik heb 2 *.iso bestanden gebrand op 2 aparte dvdtjes en daarna de inhoud van de dvd geïnstalleerd op mijn pc.
De installatie is succesvol afgerond, het probleem is echter dat als ik de inhoud wil opstarten ik de dvd erin moet doen, alleen die zit er al in.
Heb het met beide dvds geprobeerd, hij blijft echter vragen om de dvd erin te doen.

Wat moet ik nu doen ?

Phillipius

Note: In de *.NFO staan alleen wat systeem vereisten.
Note 2: Het gaat niet over De Sims

klinkt alsof je een spel hebt gedownload, ik weet niet of wij jou daarbij mogen helpen...?? :confused:

als ik het fout heb wat heb je dan gedownload? en note 2 snap ik niet helemaal hoe kom je erbij over de Sims..??

Laatst bewerkt:
In de regels staat het volgende:
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Mag je me nu wel helpen ? ;)

ik denk het..? we gokken het er maar op ;)

ik denk dat je een no cd crack nodig hebt..! die kun je vinden op *knip*

mod edit -- quote uit de huisregels: Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even'). Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt. -- KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
De crack die je nodig hebt bevind zich als het goed is gewoon op dvd1. Verken deze eens en kijk of er een map met de naam crack op staat of een map met de naam van de uploader. In die map staat de crack, deze kopieer je en plak je over het origineel heen. Het origineel vind je op de lokatie waar je het spel hebt geinstaleerd.

Je moet de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen, krijg je die vraag niet, zit je niet op de juiste lokatie. Het origineel en de crack hebben exact dezelfde naam, alleen de grootte veschilt.

Hallo,

Ik heb 2 *.iso bestanden gebrand op 2 aparte dvdtjes en daarna de inhoud van de dvd geïnstalleerd op mijn pc.

Je hebt ze toch al gebrand? Als je ze kon instaleren, kan je de dvd ook verkennen. Dvd in de la en verkennen.

Hij doet het :-)

Op de cd stond inderdaad een crack, die heb ik in een map gezet waar al een bestand met dezelfde naam stond.

Nu werkt het spel op mijn pc na een beetje knutselen, maar kan ik er ook voor zorgen dat alles meteen goed op de dvd's staat en dus alleen de installatie voltooid moet worden en het spel gespeeld kan worden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan