Opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fezkov

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2011
Berichten
10
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje Windows 7 Service Pack 1 Ultimate 64-bits op me computer geinstalleerd.
Nou heb ik de tijd opstartproblemen waar ik echt gek van woord.

Als ik me computer aanzet en me beelscherm aanzet dan springt me beeld aan en een paar seconden later staat er: Monitor is going to sleep, dus dan valt me beeld gewoon weer uit. Dan kan ik niks doen dus moet ik de computer weer uitzetten.

Hetzelfde geld als ik een tijdje niet op m'n computer heb gezeten en hij gaat in stand by mode dan gaat hij ook niet meer aan. Normaal druk je een paar toetsen in van je toetsenbord en springt hij weer aan maar hij doet dan ook niks meer.

Soms heb ik ook als ik me computer aan wil zetten dan moet het lichtje meteen blauw zijn maar dan blijft hij op oranje.

Ik heb me computer deze week wel 20 a 30 keer moeten uitdrukken omdat het beeld het gewoon niet doet.
Ik snap nou niet waaraan dit kan leggen, kan het zijn dat het aan Windows 7 ligt of zijn er gewoon problemen met mijn computer/beelscherm?

Alvast vriendelijk bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Beeldscherm of grafische kaart-probleem.

Inderdaad zul het eerst het beeldscherm even op 'n andere PC moeten proberen pom zeker te weten waar het aan ligt.....
Of 'n ander beeldscherm aan je PC moeten hangen om te kijken of het probleem dan ook optreedt...

Greetz,

Harry.
 
Heb het dus uitgeprobeerd en het ligt dus niet aan het beelscherm maar aan de computer.
Wat kan ik nu doen om het probleem optelossen?
 
Operating System
MS Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

CPU
Intel Core 2 Quad Q9300 @ 2.50GHz 57 °C
Yorkfield 45nm Technology

RAM
4,00 GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz (6-6-6-18)

Motherboard
ASUSTeK Computer INC. Benicia (CPU 1) 42 °C

Graphics
HP w2408 (1920x1200@59Hz)
512MB GeForce 8600 GT (ASUStek Computer Inc) 73 °C

Hard Drives
488GB Western Digital WDC WD5000AAKS-65YGA0 (RAID) 38 °C
488GB Western Digital WDC WD5000AAKS-65YGA0 (RAID) 32 °C

Optical Drives
ASUS DVD-E616A3T
HL-DT-ST BDDVDRW GGC-H20L

Audio
Realtek High Definition Audio
 
Heb de drivers geupdate, alvast bedankt hiervoor.
Hoop nu dat me probleem is verholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan