Opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Getn

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Berichten
26
Sinds ik gisteren mn laptop een paar keer aan en uit zette met de knop, doet hij nu heeeeeeeeel raar. Als ik hem nu opstart, komt het scherm voor wachtwoord er maar traag op, ik log HEEEL traag in en als het dan toch eindelijk lukt voor op het bureaublad te komen, blyft het bureaublad alleen maar zwart, ik zie nergens programma's staan, icoontjes, werkbalk,... afsluiten of taakbeheer opstarten duurt ook heel erg lang ..kortom; niets wil werken of het blyft helemaal blokkeren. Aan wat zou dit kunnen liggen?:/
 
En als je met veilige modus inlogt? Is-ie dan ook zo traag?
 
Nee, dan gaat hy wel redelijk snel, ik heb ook al geprobeerd voor systeemherstel te doen maar er werden geen herstelpunten gevonden ;s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer dit eens. Dit is een begin.

Als je op het bureaublad met de rechtermuis klikt, kies dan de optie "pictogrammen schikken op". Daar staat een optie pictogrammen weergeven. Deze optie kan worden aangevinkt, maar kan ook uit staan. Staat hij aangevinkt zo niet dan vink hem aan.

Lukt dat niet dan dit. klik met je rechtermuisknop op het bureaublad, klik dan op nieuw en dan op snelkoppeling. Kijk dan eens of je een snelkoppeling kunt aanmaken op je bureaublad. De snelkoppeling kun je later gewoon weggooien.

Laat eens weten of het lukt. Lukt dat laatste dan is je beeldscherm gewoon goed.;)
 
als ik het bureaublad krijg, zie ik letterlijk alleen maar een volledig zwart scherm met gewoon myn cursor. Ik kan NIKS doen ;s zelfs geen rechetrmuisknop. Enigste optie dan is ctrl+alt+delete om dan zo pc uit te schakelen. Uitschakelen duurt dan zelfs minstens 10 minuten voor af te sluiten ;s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scan eens met MBAM in veilige modus.
Als je niets vindt kun je ook nog CCleaner gebruiken.
 
Zal ik zeker proberen zodra ik weer by mn vriendin haar laptop geraak ;D
btw, kan het zijn dat omdat ik de laptop uitschakelde met de knop dat er iets gecrasht is ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meestal is dat niet zo, tenzij je tijdens het updaten op die manier de computer uitschakelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan