opstart probllem van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
hallo ,als ik mijn computer start heb ik steeds het probleem ,wanneer ik me paswoord geeft en wanneer windows moet beginnen starten hij afslaat en begint hernieuw van het begin ,enkel via veilige modus geraak ik helemaal tot in windows ,,eerst dacht ik dat dit lag aan me videokaart ,maar heb deze al vervangen door een andere en nog steeds het zelfde ,,lig het aan de software ?? of lig het aan de hardware ??I DONT NOW:confused:

Kijk 's in de logboeken (uitvoeren->eventvwr.msc->enter) wat daar voor 'n foutmeldingen staan. (toepassingen en systeem) en vink bij geavaceerde systeeminstellingen->opstart en herstelinstellingen de optie " de computer automatisch opnieuw opstarten" uit.

errors

bij systeem geef hij -Fout ,service control manager
en bij toepassingen geeft hij -Fout ,application error ,catogorie 100

als ik het vinkje uit doe bij her opstarten dan krijg ik een blauw scherm als hij wil windows starten

Ja dat is ook de bedoeling,bij herhaaldelijk opstarten krijg je dat ook maar dan zie je dat bijna niet.Neem een foto van je BSOD (blauw scherm) en plaats 'm hier via 'n andere pc of schrijf exact alle foutmeldingen op die er op 't blauwe scherm weergegeven worden en kom hier terug.
Succes.

loopt nu steeds vast

k moet zeggen windows start nu zelf niet meer maar loopt steeds vast ,maar ben anders van plan er de vista erop te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan