Opstart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
telkens ik opstart komt er een venster op dat sommige opstart programma,s toestemming nodig hebben van de account, ik heb al alles van windows defender uit gevinkt en ook in het opstart menu van ms config, en die icoon blijft onder staan met een verbodsteken door , hoe krijg ik dat weg dat het niet meer opkomt
 
Misschien hier een screenshot zodat ik me je probleem beter kan voorstellen :thumb:
 
Krijg het vermoeden van de User Account Control (UAC) van Vista, maar inderdaad een screenshot zal wat verduidelijken.
 
Bedankt voor uw antwoord , maar ik krijg de kans niet om een schreenshot te maken, als ik snagit open dan verdijnt het schermpje, , hij zegt dat er toestemming nodig is om de geblokkeerde programma,s te openen, maar onder blijft dat icoon staan met rood kruis er door, het komt er op neer dat ik toestemming moet geven om door te gaan
 
Laatst bewerkt:
hier een shot van mijn opstart
 

Bijlagen

  • 6-05-2009 18-28-08.jpg
    6-05-2009 18-28-08.jpg
    78,3 KB · Weergaven: 64
Hallo jelpot, ik heb dat vinkje weg gedaan bij gebruikersaccount , UAC en dan opnieuw opgestart, maar als ik dan terug ga zien staat dat vinkje er weer, graag wat meer uitleg, en bedankt voor die vistainfo
 
Hallo jelpot, ik heb dat vinkje weg gedaan bij gebruikersaccount , UAC en dan opnieuw opgestart, maar als ik dan terug ga zien staat dat vinkje er weer, graag wat meer uitleg, en bedankt voor die vistainfo

Je krijgt dus nog steeds een melding waarop je dan weer op "OK" moet drukken ?:confused:
 
ja dat klopt voor de meer officiele programs , en ook dat vinkje bij de account blijft staan, ik heb wel de eigenaar gewijzigd, als ik het ten minste goed heb gedaan , waar kan ik dat kontroleren, heel graag uw hulp, bij de eigenaar staat nog steeds trushinstaller
 
Laatst bewerkt:
Ok, voor UAC kan je dan eens het programma Tweakuac proberen ;)
Voor dat van eigenaar worden, daar kan ik volgens mij niets meer over zeggen als je het exact zo hebt uitgevoerd...
 
Hetzelfde in iets andere bewoordingen:

U opent het Verkenner-venster Computer en u klikt de C-schijf aan met de rechtermuisknop. Kies de optie Eigenschappen. Klik nu het tabblad Beveiliging aan en vervolgens op de knop Geavanceerd drukt. Er springt een venster open met geavanceerde beveiligingsinstellingen.

U ziet dat TrustedInstaller de eigenaar is van de C-schijf. Verder ziet u de sectie Eigenaar wijzigen in, alwaar de andere gebruikeraccounts van deze Vista-pc worden getoond. Klik op de knop Bewerken om aan te geven dat C: een nieuwe eigenaar gaat krijgen, te weten de groep Administrators.

Om er voor te zorgen dat de groep Administrators niet alleen de eigenaar wordt van de wortelmap van C:, plaatst u een vinkje voor het veld Eigenaar van onderliggende containers en objecten vervangen. Daarna op OK klikken en de hele C-schijf krijgt een andere eigenaar. Met overigens een kleine uitzondering voor circa tien?? vijftien bestanden die zich - op dit moment - niet laten manipuleren, omdat ze zijn geopend.

Geen probleem, de getoonde boodschappen kunt u gewoon wegklikken! Waarmee u de rechtmatige eigenaar bent geworden van Windows Vista. Fabrikant Microsoft is uiteraard niet blij met de hier omschreven handelingen, maar intussen hebt u een systeem gekregen dat een stuk spontaner reageert en dat in de toekomst veel eenvoudiger kan worden aangepast. En dat is ook wat waard!

Probleem opgelost.
Wel meld ik nog even dat je na deze handelingen even de computer opnieuw moet starten.
 
Ik heb dat zo gedaan, maar hij heeft veel bestanden naar de vuilbak gecopieerd, en toen ik op starten gaf hij de fout in de vuilbak , ik heb alle uit de vuilbak verwijderd en die fout van de vuilbak geeft hij niet meer , maar dat vinkje blijft staan voor de gebruikers account,, ik ben niet zeker of ik nu wel de nieuwe eigenaar ben , hoe kan ik dat zeker weten , heel graag uw hulp
Ik heb dat program van die UAC volledig gedraaid gelijk in die Vistainfo stond, maar mag ik dat nogmaals draaien, want ik ben bang dat ik wat fout doe
 
Laatst bewerkt:
Hier enkele foto,s , wat staat er verkeerd ,ik wil eigenaar worden, zie bijlage
 

Bijlagen

  • 7-05-2009 21-39-31.png
    7-05-2009 21-39-31.png
    50,1 KB · Weergaven: 52
  • 7-05-2009 21-41-06.png
    7-05-2009 21-41-06.png
    56,5 KB · Weergaven: 52
  • 7-05-2009 21-43-52.png
    7-05-2009 21-43-52.png
    47,8 KB · Weergaven: 50
  • 7-05-2009 21-49-54.png
    7-05-2009 21-49-54.png
    68,4 KB · Weergaven: 53
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan