Opstart tekst veranderen en dubbel MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

falconetti

Banned
Lid geworden
3 mrt 2001
Berichten
2.744
Weer een ‘combivraag’:
1-Op de laptop met XP was standaard MSN (ik denk versie 4.7 of zo). Mijn dochter heeft van de site van MSN de nieuwe versie 6 op de laptop gezet. Nu zijn 2 MSN’s op de PC. Kan de oude weg? En zo ja, hoe moet dat zodat de nieuwe blijf werken?
2-Ik wil bij het opstarten het tekst: WELKOM veranderen. Op de site van: go.to/wintips vond ik een uitleg maar deze was niet echt duidelijk. Ik twijfelde in het register over ‘waardegegevens of waardenaam. Weet iemand hoe ik dat tekst verander en kan dat duidelijk uitleggen?

Alvast bedankt
Falco
 
Bedankt Bennie!
Het uitleg van de spaanse link werkt niet omdat als ik bij config/software kom dan kan ik verwijderen of niet. Het is niet zoals bij W98 of ME of..
Ik ga kijken met de uitleg van 'kellys-korner' misschien werkt dat.

Wat betreft het welkom tekst, heb dat gedaan maar dit is dus niet echt wat ik bedoelde. Nu krijg ik bij het opstarten een witte venster met de ingevulde tekst en dan moet je op OK klikken. Dit bedoel ik dus niet, dit is niet leuk/mooi. Ik bedoel dus als je de blauwe scherm krijgt met de standaard tekst: Welkom.
Dat wil ik dus veranderen en niet zo'n witte scherm ervoor. Kan dat??

Groetjes
falco
 
Zo kun je Windows Messenger 4.7 verwijderen:

Ga naar Start -> Uitvoeren, typ (of plak) deze opdracht in het veld, druk op OK.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Werkte bij mij perfect!
 
Geplaatst door falconetti
Bedankt Bennie!
Ik bedoel dus als je de blauwe scherm krijgt met de standaard tekst: Welkom.
Dat wil ik dus veranderen en niet zo'n witte scherm ervoor. Kan dat??

Dat kan, maar ik zou het niet doen.
Je moet nl. de resources van een bestand hacken dat verantwoordelijk is voor het opstarten van XP! en daar heb je ook nog een 3e programma voor nodig dus nogmaals, ik zou het laten zoals het is.

gtz
 
O.K. Buffy ik ga dat doen, ik hoop dat alles nog goed werkt daarna.

Geplaatst door Henrik


Dat kan, maar ik zou het niet doen.
Je moet nl. de resources van een bestand hacken dat verantwoordelijk is voor het opstarten van XP! en daar heb je ook nog een 3e programma voor nodig dus nogmaals, ik zou het laten zoals het is.

gtz

Henrik: Dat is dus jammer. Ik zag het bij een kennis die XP Pro gebruikt en vond dit erg leuk.

Groetjes
falco
 
Je hebt programma's die dit kunnen.

Probeer het eens met "X-setup". Pas wel op! Met dit programma kan je de boel ook goed verkl**ien!


http://xteq.com/
 
Bedankt XP-PC!
Ik heb daar rondgekeken maar ik vond niets exact over mijn vraag. Het lijkt mij vrij link om te pielen zonder dat ik precies weet wat ik moet doen.

Groetjes
Falco
 
Ik sluit de vraag om geen mails te krijgen van: helpmij watch=dog.
Dat MSN is gelukt = bedankt Buffy !!!
Dat andere durf ik het niet aan. Ik vond een site met top uitleg maar....het is mij te link..

Nogmaals bedankt voor de tips + reacties

Groetjes
falco
 
Geplaatst door falconetti
Dat MSN is gelukt = bedankt Buffy !!!

Graag gedaan!
Ik moet trouwens wel de credits aan Henrik geven, want van hem heb ik dat geleerd...
 
Geplaatst door buffy


Graag gedaan!
Ik moet trouwens wel de credits aan Henrik geven, want van hem heb ik dat geleerd...

O.K. de credits maar het tip kwam van jou ;)

Geplaatst door Jogy




Als je dat bij een kennis gezien hebt, vraag dan aan die kennis hoe hij dat gedaan heeft

Niet aan gedacht:eek: goed idee :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan