Opstart virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
336
Hoi,

ik heb een virus geopend genaamd Fuego Generator.exe

hier heb ik hem vandaan:

*KNIP*
hxxp://myfileguide.com/Clotildedossie2031/the
*KNIP*

Wanneer je dan opstart valt mijn pc weer uit en start hij weer op.
Ik heb veilige modus ook geprobeerd, maar dat hielp ook niet.
Hij zei bij het laden van de DLL's: Press ESC to stop spd.sys
wanneer ik dan Esc in druk of niet, het krijgt hetzelfde resultaat: er vlak na valt hij weer uit, en start hij weer opnieuw op.

het virus heeft hetzelfde icoontje als je naar Start gaat bij Windows XP, en bij Uitvoeren... kijkt.

het virus word niet herkend door AVG Free

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Of kan er iemand een boot dingetje maken voor op een cd.

Groetjes, murdoch
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Link onbruikbaar gemaakt, Waarom plaats je een link als je weet dat je een virus kan krijgen?:rolleyes:
 
omdat als je een anti-middel wilt maken eerst hetgene moet hebben voor je er iets tegen kunt doen... Ik ben geen virus verspreider hoor, ik zette er in koeieletters bij dat het een link is naar een virus. ;)
 
ik heb eens harde schijf herstellen geprobeerd met de windows XP boot cd van mij. In plaats dat hij nu uitvalt verschijnt er een blue screen met:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGE_AREA

op de microsoft website werd dit beschreven als spyware of een trojaans paard. De symptonen zijn deze error of de computer die uitvalt en terug opstart. Er stond ook een lijstje bij met welke anti-virus programma's het virus detecteerden, mijn anti-virus stond er niet bij...

ik zou nu graag dat antivirus programma van microsoft downloaden, maar ik weet niet hoe ik het op mijn pc moet zetten. Werkt het met een boot zodat ik het vanaf de cd kan opstarten? zoniet, is daar een truukje voor of is er een andere optie om dat antivirus programma te laten scannen?

groetjes, murdoch
 
helaas, dat helpt niet.

Het heeft eigenlijk niks te maken met problemen met hardware. Het is een virus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan