opstart wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

straaljager

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Sorry ik kon geen plaats bedenken waar anders hem te plaatsen.

Een vriendin van mij heeft een comp. van de baas overgenomen dus alleen xp erop van de baas(geen eigen cd).
Bij het opstarten staat de comp. vergrendelt en moet ze hem verder opstarten met een ww. nu is haar comp. vergrendelt en moet ze contact opnemen met systeembeheerder(zij zelf).
Hoe kan ze die wwopstart omzeilen om toch weer erin te komen in de comp.

We zijn allebei een leek verder hierin hoor.

Alvast bedankt

Bedankt voor de reactie het gaat alleen niet om het ww van beheerder of 2e account maar om het opstarten van de comp.
De comp. wordt aangezet en dan vraagt hij om een wachtwoord en dan gaat hij pas opstarten.En als hij 3 keer een verkeerd wachtwoord slaat hij helemaal vast,dit is dus gebeurt alleen ze heeft geeneens ongelogt.

Sorry ik kon geen plaats bedenken waar anders hem te plaatsen.

Een vriendin van mij heeft een comp. van de baas overgenomen dus alleen xp erop van de baas(geen eigen cd).
Bij het opstarten staat de comp. vergrendelt en moet ze hem verder opstarten met een ww. nu is haar comp. vergrendelt en moet ze contact opnemen met systeembeheerder(zij zelf).
Hoe kan ze die wwopstart omzeilen om toch weer erin te komen in de comp.

We zijn allebei een leek verder hierin hoor.

Alvast bedankt

*als zij de pc van haar baas heeft gekregen hoeft ze hem toch maar 't wachtwoord te vragen???
*hoe kan zij systeembeheerder zijn als ze nog nooit heeft kunnen inloggen?

*als zij de pc van haar baas heeft gekregen hoeft ze hem toch maar 't wachtwoord te vragen???
Het was in het opstart gebeuren en niet bij de gebruikersaccounts en ze heeft zelf het wachtwoord al verandert.
*hoe kan zij systeembeheerder zijn als ze nog nooit heeft kunnen inloggen?
Ze heeft altijd wel ingelogt alleen vandaag zette ze haar computer aan en toen gaf hij aan dat hij geblokkeerd was.

Maar na veel heen en weer gebel en rond vragen heeft het probleem zichzelf ook weer opgelost,er kwam iemand kijken en de comp. stond uit en na het aanzetten kon ze haar wachtwoord weer wel invoeren en kon hij gewoon verder met opstarten.

Beetje warrig verhaal waar ik niet goed wijs uit kom,maar ben blij voor je dat 't uiteindelijk is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan