ron woodman
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2000
Hallo,
Ik heb een probleem bij het opstarten in Windows XP Home versie.
Na een crash van mijn computer heb ik windows XP Home opnieuw geinstalleerd.
Maar nu komt het, bij de opstart moet ik binnen 10 sec een keuze maken in een zwartscherm tussen
normale opstart in windows xp home
of
windows setup
Als ik niet snel genoeg ben dan wordt windows set up opnieuw gedraaid (en dit terwijl er geen CD in de CD-rom zit)
Echter als ik binnen 10 sec kies voor een normale opstart dan gaat alles goed en wordt windows gewoon opgestart en alles werkt. Upgraden via microsoft gaat ook goed en ben software matig helemaal bijgewerkt.
Maar het opstarten blijft een "probleem"
Wie weet raad ? ? ?
O ja als ik de setup laat draaien en bijv kies voor R=Herstellen dan vraagt het systeem om een administrator wachtwoord en die heb ik niet?
alvast bedankt voor het meedenken
Groet, Ron
Ik heb een probleem bij het opstarten in Windows XP Home versie.
Na een crash van mijn computer heb ik windows XP Home opnieuw geinstalleerd.
Maar nu komt het, bij de opstart moet ik binnen 10 sec een keuze maken in een zwartscherm tussen
normale opstart in windows xp home
of
windows setup
Als ik niet snel genoeg ben dan wordt windows set up opnieuw gedraaid (en dit terwijl er geen CD in de CD-rom zit)
Echter als ik binnen 10 sec kies voor een normale opstart dan gaat alles goed en wordt windows gewoon opgestart en alles werkt. Upgraden via microsoft gaat ook goed en ben software matig helemaal bijgewerkt.
Maar het opstarten blijft een "probleem"
Wie weet raad ? ? ?
O ja als ik de setup laat draaien en bijv kies voor R=Herstellen dan vraagt het systeem om een administrator wachtwoord en die heb ik niet?
alvast bedankt voor het meedenken
Groet, Ron