Opstartbestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maverick2k

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Waar kan ik mijn opstart instelling (win2000)zoals de opstartbestanden vinden, waar ik kan kiezen welke wel moeten opstarten en welke niet

Thnx alvast
grtz

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Muurhond
Start-Uitvoeren en dan services.msc intypen.
Kan ook nog, maar dat zijn volgens mij alleen je services die opstarten en niet programma's die opstarten.
Of heb ik dit mis.

Geplaatst door crash

Kan ook nog, maar dat zijn volgens mij alleen je services die opstarten en niet programma's die opstarten.
Of heb ik dit mis.

Nee hoor, je ziet alles met beschijving erbij.

Geplaatst door Muurhond

Nee hoor, je ziet alles met beschijving erbij.
Klopt(net ff geprobeerd:)),maar het is toch anders dan wat je in Msconfig bij de tabblad opstarten ziet staan.:confused:

Geplaatst door crash

Klopt(net ff geprobeerd:)),maar het is toch anders dan wat je in Msconfig bij de tabblad opstarten ziet staan.:confused:

De layout bedoel je? Et lijkt mij dat dit dezelfde functionaliteit heeft? Ik kan gellof ik wel services etc uit of aanzetten.

Nee niet de layout, maar bij Msconfig tabblad opstarten zie je dingen staan zoals bijvoorbeeld Navapw32(norton opstart).
En wat jij aangeeft zijn Services, die vind je bij Msconfig bij de tabblad Services.
Volgens mij zijn het toch twee verschillende dingen.
Het ene is voor de programma's die opstarten en de ander voor de Services die moet opstarten.

Ik zie de Norton-opstart er wel staan:

(hoop dat et te lezen valt)

attachment.php

Bijlagen

• services.jpg
    services.jpg
    80,2 KB · Weergaven: 386
Het is goed te lezen hoor.:)

Ik snap dan niet waarom het in Msconfig twee verschillende tabbladen zijn.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan