Opstartdiskette XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

rruud

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2002
Berichten
275
Hallo, een kennis van mij had gevraagd of ik een opstartdiskette voor XP wilde downloaden en nu heb ik via de zoekfunctie hier op helpmij de volgende link gevonden,deze . Maar hoe krijg ik dit dan allemaal op 1 floppy (4305 kb).
 
Dat krijg je niet voorelkaar aangezien je 6 diskettes nodig bent maar dat wijst zich allemaal vanzelf
 
Bedankt voor de snelle reacties. Als ik dit naar de floppy's kopieer, verdeeld hij dit dan zelf over de 6 floppy's, niet dat ik het opstartprogramma op een verkeerde manier splits? Het is een beetje vreemd omschreven maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.
 
als je dat bestand download word je gevraagt om de diskettes te maken.

Deze diskettes kun je weer gebruiken door:
- met windows-XP cd op te starten
- En dan de herstel/repair methode (of zoiets)
(heb 't nog niet gebruikt)

Maar goed dan de vraag:
-> waarom heeft ie de diskettes nodig?

Met een windows-XP cd kun je booten
 
Geplaatst door rruud
Bedankt voor de snelle reacties. Als ik dit naar de floppy's kopieer, verdeeld hij dit dan zelf over de 6 floppy's, niet dat ik het opstartprogramma op een verkeerde manier splits? Het is een beetje vreemd omschreven maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.

Als je nu eens op de exe file klikt en kijkt wat je moet doen wordt het vanzelf duidelijk. Je hoeft dus niks zelf te splitsen
 

Maar goed dan de vraag:
-> waarom heeft ie de diskettes nodig?

Met een windows-XP cd kun je booten [/B]


Hij heeft zijn pc geformateerd omdat hij een virus had, hij kan hem nu niet rechtstreeks van de CD-rom opstarten.
 
Geplaatst door m@rio


Als je nu eens op de exe file klikt en kijkt wat je moet doen wordt het vanzelf duidelijk. Je hoeft dus niks zelf te splitsen

Hoe kan ik dan weten wat er tevoorschijn komt als ik op de exe file klik. Ik had het programma niet zelf nodig vandaar dat ik deze file niet geopend heb, mijn idee was dat hij hem dan bij mij op de pc ging installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan