opstarten als.................

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
geacht forum.

ik gebruik vista

nadat ik het programma Tune-up heb geinstalleerd wil mn windows media player het niet meer doen zoals eerst. wanneer ik dbbelklik op een mp3 bestand ging hij eerst het bestand afspelen op wmp omdat ik dat als standaard had ingesteld.
wanneer ik nu naar de dir van wmp ga en de wmp op (wil) starten lukt dat niet tenzij ik in het menu op "uitvoeren als administrator" druk.
bij het opstarten van mn comp loopt deze in een keer door, zonder te hoeven kiezen voor een account met evt wachtwoord, ik heb wel een account "administrator" , zou ik de comp dan moeten laten opstarten via deze account en zo ja waar kan ik dat bewerkstelligen.

met vr groet willem blaas

Hoi Willem,
maak alle veranderingen die je met Tune-Up hebt gemaakt ongedaan of doe een systeemherstel. Een herstelpunt is wss door het programma gemaakt voordat je toestemming gaf om het programma zijn werk te laten doen. Je kunt dit wss ook via de opties v.h. programma laten doen, meestal is die optie aanwezig.
Tip en goed bedoeld advies: Hou je handen af van programma's als deze, die zgn. je pc automatisch voor optimale prestaties configureren. Tweaks kunnen beter handmatig worden gedaan, vooropgesteld dat het échte tweaks zijn.
Wantrouw dit soort kreten bij voorbaat.
Het resultaat heb je nu zelf helaas moeten ondervinden.
Vlieg erin! Met meer dan 30 gemakkelijk te bedienen gereedschappen haalt u het maximum uit uw pc.

@JoZ1
Die link die je hebt gegeven gaat over "file associations" en heeft niets met TS z'n probleem te maken.

Laatst bewerkt:
Mod edit
Zag te laat dat dit een dubbelpost was dus deze gaat dicht.
De volgende keer graag 1x posten, lees de voorwaarden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan