opstarten externe apperaten niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

davie333

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Berichten
18
mijn moeders ragbakje met xp wil na het opstarten de extern aangesloten apperaten niet meer herkennen. Het gaat om een dynalink modem en hp scanner/printer. Als ik eerst de apperaten aanzet en dan pas de computer dan wil het nog welleens lukken andersom zeker niet. Wie heeft er een idee?
 
Een ragbakje:). Staat er in apparaatbeheer meer informatie?
 
als ik de externe apperaten niet aanzet en wel opstart staan deze apperaten niet in het apperaten beheer. Andersom wel. Geen extra info of iets dergelijke. Het lijkt wel dat hij met opstarten kijkt wat er aangesloten zit en dat neemt hij mee de rest niet.
 
Het ragbakje is opnieuw geinstalleerd met de nieuwste drivers en alle updates van MS. Dus.....
 
nee, want het ragbakje was al opnieuw geinstalleerd met de nieuwste drivers en alle updates van MS. Ik post hier alleen vragen als ik alle voor de hand liggende oorzaken heb gecontroleerd. Heeft er iemand een idee waar het aan ligt?.
 
jammer genoeg niet want dan had je misschien gezien wat de oorzaak is.
 
kom maar op met haar prive telefoonnummer dan
 
Laatst bewerkt:
Het is allemaal wel melig zo maar ik ben nog geen stap verder gekomen. Wie o wie komt met de gouden tip.
 
heb je al nieuwe drivers voor je usb-poorten geprobeerd?
 
de printer/scanner is een usb en de modem is een seriële maar beide worden niet herkend. Ik denk dat niet dat het aan de externe apperaten ligt maar wel aan xp zijn opstart procedure.
 
staan ze in de bios wel op enabled
 
De nieuwste drivers zijn geinstalleerd. Voor alles. Lekker hoor; breedband.
 
Ik kan de com poorten en de USB niet disabelen of enabelen in het bios.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan