OPSTARTEN gaat maar tot XP logo ...niet verder...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fruist

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Ik heb net een modem/router voor me adsl geinstalleerd,bij het configureren hiervan(webconfiguratie)ging ik hierna rebooten ..en krijg sinds dien alleen maar het XP logo en bij het rebooten vraagt ie dan of ie in safemode moet opstarten maar doet weer hetzelfde ..dus hij gaat niet verder..en dan restart hij weer vanzelf...enzo enzo...waar kan dit aan liggen?

Laatst bewerkt:
Druk voordat je het Windows logo ziet meerdere malen F8.

Zet daar de optie voor het automatisch herstarten bij fouten uit.

f8 procedure

Ik krijg daar de vraag met wat ik wil opstarten...dus cd rom of hddisk...zie die andere optie niet...

Re: f8 procedure

Geplaatst door fruist
Ik krijg daar de vraag met wat ik wil opstarten...dus cd rom of hddisk...zie die andere optie niet...

Uuhm, daarna moet je drukken.

blauw scherm...

ik heb em gevonde....heb em uitgedaan ..dus de optie van restart etc....dus hij boot nu ....kreeg zonet een blauw scherm ...die zei dat ik niew hardware en software moest verwijderen ...maar hij start niet op zodat ik dat kan doen...hij blijft gewoon hangen met die blauwe scherm...

Dat is goed.

Geef even de letterlijke melding uit dit blauwe scherm.

schijf is dood

Ik weet t al volgens mij....me schijf is dood...
als ik via recovery console(boot via cd)...daar krijg ik een dos prompt...en dan ging ik op me C schijf kijken...maar kreeg gelijk een error melding..terwijl als ik op me D schijf kijk...alles netjes tevoorschijn komt....
Dus denk ik dat het tijd voor een nieuwe schijf is ...klopt toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan